• Flickansomlektemedelden

SÅ jävla ARG PÅ MIN MAN OCH HANS SLÄKT

Jag och svärmor hatar varandra, det är ingen hemlighet. Problemet är att hon drar in hela jävla släkten i det. Hon spionerar på mig på Facebook och gnäller över minsta andetag jag gör. Om jag lägger upp ett citat som hon tycker passar in på henne så ska hon ringa o diskutera mig me hela släkten sen ska hon ringa min man o tycka synd om sig själv.
    Min man är ju mammas lilla bebis och dockpojke m.m. trots att han är gift o har 2 barn. Hon är en martyr utan dess like o som ja ser det så är hennes tre söner allla hjärntvättade av mamma o alla ska villkorslöst göra allt för mamma alltid utan att få nåt tillbaka förutom pengar, för hon har inget annat. Iskall, egoist. Hon gjorde hennes tre söner till de männen i sitt liv som hennes egen man inte var för henne då han tröttna på henne o flytta till sin nya kvinna för 20 år sen. (Min åsikt). Man ska respektera henne oavsett hennes beteende men hon behöver aldrig göra nåt för nån annan. Det är bröderna ok med!!

Den kärringen förtär mitt o min mans äktenskap, för han är ALLTID på hennes sida. Håller alltid med henne o gnäller sen på mig att bete mig annorlunda, men vågar ALDRIG ifågasätta hennes beteende o försvara sin FRU!!!

Det är ju enlig honom MITT fel att släkten inte gillar mig, för ja va  lite för ärlig me va ja tyckte om henne en gång, tog mitt ansvar och bad om ursäkt men hon vägrar släppa det utan bara snackar skit  o gör allt värre, hon vill inte ens träffa sina barnbarn pga MIG? Då tycker jag att hon är barnslig och rent ELAK.

De är sydamerikaner. Nån som vet om de brukar gå till såhär i deras kultur eller om de är MYCKET unika??

Åsikter, tips, utskällningar, allt emottages av en jävligt trött kvinna'

I found your nose - It was all up in my business again.
  • Svar på tråden SÅ jävla ARG PÅ MIN MAN OCH HANS SLÄKT
  • 8oo8

Dom brukar ju säga att söner ofta dras till kvinnor som liknar doms mammor till sättet....

JAG VET! Men jag skulle aldrig skita i mina egna barn för att få min vilja igenom, det gör hon... Och han ä på hennes sida, inte min,

• Emmask

Nu ser jag att du skrivit många av trådarna i denna kategori, varför inte bara ärlig med honom istället? Ta ansvar för ditt enda liv och ändra livssituation?

Jag har gjort det, men det vänds alltid emot MIG då. Och för honom får jag inte prata med NÅGON om NÅGOT som har med honom eller hans familj att göra, därför är jag också anonym här för jag behöver höra andras synpunkter och åsikter, som inte är mitt i smeten så att säga, då de håller stenkoll på allt jag gör. Jag behöver prata av mig och höra åsikter om det är JAG som överreagerar eller om det faktiskt är ett märkligt beteende från honom och släkten...

Svar på tråden SÅ jävla ARG PÅ MIN MAN OCH HANS SLÄKT