SÅ jävla ARG PÅ MIN MAN OCH HANS SLÄKT
Jag och svärmor hatar varandra, det är ingen hemlighet. Problemet är att hon drar in hela jävla släkten i det. Hon spionerar på mig på Facebook och gnäller över minsta andetag jag gör. Om jag lägger upp ett citat som hon tycker passar in på henne så ska hon ringa o diskutera mig me hela släkten sen ska hon ringa min man o tycka synd om sig själv.
Min man är ju mammas lilla bebis och dockpojke m.m. trots att han är gift o har 2 barn. Hon är en martyr utan dess like o som ja ser det så är hennes tre söner allla hjärntvättade av mamma o alla ska villkorslöst göra allt för mamma alltid utan att få nåt tillbaka förutom pengar, för hon har inget annat. Iskall, egoist. Hon gjorde hennes tre söner till de männen i sitt liv som hennes egen man inte var för henne då han tröttna på henne o flytta till sin nya kvinna för 20 år sen. (Min åsikt). Man ska respektera henne oavsett hennes beteende men hon behöver aldrig göra nåt för nån annan. Det är bröderna ok med!!
Den kärringen förtär mitt o min mans äktenskap, för han är ALLTID på hennes sida. Håller alltid med henne o gnäller sen på mig att bete mig annorlunda, men vågar ALDRIG ifågasätta hennes beteende o försvara sin FRU!!!
Det är ju enlig honom MITT fel att släkten inte gillar mig, för ja va lite för ärlig me va ja tyckte om henne en gång, tog mitt ansvar och bad om ursäkt men hon vägrar släppa det utan bara snackar skit o gör allt värre, hon vill inte ens träffa sina barnbarn pga MIG? Då tycker jag att hon är barnslig och rent ELAK.
De är sydamerikaner. Nån som vet om de brukar gå till såhär i deras kultur eller om de är MYCKET unika??
Åsikter, tips, utskällningar, allt emottages av en jävligt trött kvinna'