FFM eller MMF?
Jaha era snuskhumrar.....
I vilken variant av trekant skulle ni helst vilja ingå? För er som inte förstår förkortningarna så står FFM för female, female, man. Alltså två kvinnor och en man. Och MMF....ja ni fattar.
Kör på...
Jaha era snuskhumrar.....
I vilken variant av trekant skulle ni helst vilja ingå? För er som inte förstår förkortningarna så står FFM för female, female, man. Alltså två kvinnor och en man. Och MMF....ja ni fattar.
Kör på...
MMF helt klart!
MMF här med, är riktigt läckert att skämma bort en tjej tillsammans med en annan kille.
Inte speciellt många röster än men trenden förvånar måste jag säga. Att fler kvinnor föredrar MMF framom FFM hade jag gissat mig till. Men inte att det skulle vara lika bland männen. Jag trodde nog att de flesta män närde en het dröm om att få vältra sig med två kvinnor istället. Men men...
Inte speciellt många röster än men trenden förvånar måste jag säga. Att fler kvinnor föredrar MMF framom FFM hade jag gissat mig till. Men inte att det skulle vara lika bland männen. Jag trodde nog att de flesta män närde en het dröm om att få vältra sig med två kvinnor istället. Men men...
Jag hade gärna haft mmf! Min man kommer snabbt och behöver inte så mycket stimulans men det gör däremot jag, därför vore mmf bättre. Plus att jag är väldigt hetero och mest skulle bli avtänd av en till tjej.
Är man och har haft MMF. Inte med min egen tjej dock (skulle aldrig låta min tjej knulla med nån annan, varken kvinna eller man). Det var helt ok. Rejält upphetsande att bli avsugen av en tjej som blir knullad av e´n annan man bakifrån.
Skulle gärna prova FFM också, så därför fyllde jag i det alternativet.
MMF!! Så jävla hett! Har hittills bara prövat att suga samtidigt som jag blivit knullad i fittan, sjukt hett och skulle gärna vilja få mer.. mycket mer!
Jag röstade FFM men som någon sa här innan så tror jag ärligt inte att jag har tillräckligt att ge för att tillfredsställa två tjejer.
En fantasi om att två tjejer suger min kuk har dock varit med mej sedan 14års ålder så det vore extremt häftigt.
Fantiserar med min sambo om MMF och kan lätt känna att det vore häftigt att "ge" henne allt vad det innebär men om jag bara ska vara lite självisk och tänka på mej så ligger den där dubbel BJ'n högst upp.
Jag skrev tidigare mmf , men gillar ffm också. Har bara varit med om mmff, men då blir det trekanter vid dom tillfällena också.
Om vi ska ha ffm, så är det självklart att tjejerna är bi, annars ger det oss inget. Man får ligga i rätt bra som kille om man ska tillfredsställa 2 heterotjejer själv, men om tjejerna har sex med varandra också blir det lite lättare, och mycket sexigare också. Att ta en tjej bakifrån samtidigt som hon slickar en annan tjej är grymt läckert! Eller att de hjälps åt att suga en samtidigt som de kysser varandra...
När man kör mmf så är det inga problem för tjejen att göra båda killarna nöjda, dels kan de ju turas om, dels kan ju tjejer om de gillar analt faktiskt knulla med två killar samtidigt, ( eller 2 i fittan). Som ensam kille så går det helt inte att knulla mer än en tjej itaget, även om man kan använda fingrarna på den andra tjejen, fast det blir ju inte riktigt samma sak.
Så slutsats, mmf gillar jag bäst, sen ffm med 2 bisexuella tjejer.