• Dr Börje

FFM eller MMF?

Jaha era snuskhumrar.....

I vilken variant av trekant skulle ni helst vilja ingå? För er som inte förstår förkortningarna så står FFM för female, female, man. Alltså två kvinnor och en man. Och MMF....ja ni fattar.

Kör på...

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden FFM eller MMF?
  • Quexet
    Quexet skrev 2014-11-09 16:19:37 följande:

Kvinna : Båda? Kyss

! ska det ju vara!
  • Batmamba

Jag som trodde MMF var en mattillverkare/formgivare...

• Dr Börje

Jag hade inte tackat nej till två kvinnor. En som rider mig och en som sitter på mitt ansikte samtidigt. Hett!

• Sambokille34

Mmf såklart att få se sin sambo bli ordentligt knullad av nån välutrustad kille/man. El varför inte en kåt törstande kvinna som vill ha två kukar i sig , jag å en kompis har en ide om att uppfylla de .

• villbusa

VAlde inte något av det, tycker ombyte är trevligt och vill ha bägge delar, helst.....Tungan ute

• LH81

Skulle gärna prova båda alternativen. Är dock väldigt kåt på tanken att prova DP så därför valde jag MMF

• Anonym (MMF)

Jag är kvinna och skulle gärna vilja att min man knullade en annan tjej för att inse hur bra vårt sexliv är, hur bra vi passar varandra. Han var oskuld då vi träffades.

• Anonym (Kille)
    Anonym (MMF) skrev 2014-11-27 15:36:09 följande:

Jag är kvinna och skulle gärna vilja att min man knullade en annan tjej för att inse hur bra vårt sexliv är, hur bra vi passar varandra. Han var oskuld då vi träffades.

Och jag är man och vill gärna se min tjej knulla med en kille (tillsammans med mig eller två andra män) just för att hon ska få uppleva 4 händer, två kukar, 2 munnar som gör allt för att hon ska få en upplevelse och en skön stund. Vi vill alltså våra partners gott i slutänden du och jag. :)
  • Anonym (G)

Testat båda. Gillade inte MMF och skulle verkligen inte göra det med en flickvän.

• Anonym (Kille)
    Anonym (G) skrev 2014-11-27 17:02:57 följande:

Testat båda. Gillade inte MMF och skulle verkligen inte göra det med en flickvän.

Varför inte MMF? Kan du utveckla?
  • Anonym (Bi)

FFM - är bisexuell kvinna - så Best of Both Worlds för mig!

• Dr Börje
    Anonym (Bi) skrev 2014-11-28 09:55:10 följande:

FFM - är bisexuell kvinna - så Best of Both Worlds för mig!

Drömmen är ju en trekant med två bisexuella kvinnor. Som faktiskt hämningslöst njuter av varandra och mig. Inte bara försiktigt testar, avvaktande. Så...du är mao perfekt  
Svar på tråden FFM eller MMF?