• faith88

Blastoåterföring nov någon som vill följas åt?

Hej!

Jag fick tillbaka ett upptinat 6 dagars odlad blastocyst denna veckan. Jag kör på stimulerat. Tar dubbeldos Pergotime och 3 st tabletter Progynon på kvällen. Någon som har fått ett embryo/blasto denna månad som vill följas åt? Det är ganska ensamt och man vill/orkar inte alltid ta upp det med familj/vänner/bekanta som inte riktigt förstår vad man känner eller går igenom. Har tidigare misslyckats med en IVF. Har försökt bli gravid i ca 3 år. Har pcos och mannen har ingen toppen kvalité han heller. Dock normalt i antalet.

• Svar på tråden Blastoåterföring nov någon som vill följas åt?
  • Yrja M

Hej! Jag fick tillbaka ett 6dagars förra veckan (2/11) och har testdag 16/11. 

Jag har redan tjuvtestat och fått svagt, svagt positivt..

• Yrja M

Jag tycker ruvartiden är den värsta tiden.. att bara gå och vänta.. 

• Blomflugan

Satte in en blasto i torsdags, är på rd 4 idag. Testdag 19/11. Detta är fjärde återförandet för oss, tredje FET:en med blasto.

Grattis Yrja, vilken rd är du på?

• Yrja M

Ruvardag 6 idag så det är ännu väldigt tidigt. Vid mitt färskförsök fick jag ett svagt streck först som sen blev svagare och försvann så jag vågar inte ta ut något ännu.

Men jag har ett lyckat frysförsök sen tidigare som nu är drygt ett år och ligger bredvid mig och sover :)

• faith88

Vi håller tummarna för dig Yrja! Hoppas extra strecket håller i sig! Var det något särskilt du gjorde eller tänkte extra mycket när du plussade förra frysförsöket?

• faith88

Blomflugan!! Jag är också på ruvardag 4 idag. Eller ja 5 eftersom det är efter 00. ???? men jag ska testa den 22a. Är det stimulerat ?

min blasto hade redan börjat kläckas (hatching)..

hoppas verkligen det tar sig denna gången för oss båda

• faith88

Blomflugan!! Jag är också på ruvardag 4 idag. Eller ja 5 eftersom det är efter 00. ???? men jag ska testa den 22a. Är det stimulerat ?

min blasto hade redan börjat kläckas (hatching)..

hoppas verkligen det tar sig denna gången för oss båda

• Sthlmsthlm

Jag är på RD12 idag med testdag på fredag. Har bestämt att inte tjuvtesta!! :)

• Bubby

Hej hej. Hoppar på här jag med:).

Är på ruvardag 9 med 5-dagars och har TD på lördag den 15 nov. Vårt andra ivf-försök, det känns annorlunda den här gången men jag vågar inte tro på för mycket.

• Blomflugan

Vi kör ostimulerat, men med ägglossningsspruta och lutinus. Vet inte om våran börjat kläckas när de satte in den, de sa inget om det. Fick se den på en tv-skärm innan insättningen. Tyckte den här såg lite rörigare ut bland cellerna jämfört med de två som vi satt in tidigare gånger, de har sett helt perfekta ut, men inte fan har det lyckats för det.... :)

Svar på tråden Blastoåterföring nov någon som vill följas åt?