• Gert

V och M samarbetar med SD i Bromölla

Så vad säger ni sjuk-klöver anhängare och SD-motståndare om att Vänsterpartiet och Moderaterna samarbetar med SD i Bromölla?

Det är ganska tydligt att det är omöjligt att isolera SD från inflytande. Glad

www.dagensarena.se/innehall/v-rostade-fram-sd-kandidat/

nyheter24.se/nyheter/politik/782088-har-ar-kommunen-dar-sd-och-v-samarbetar

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Svar på tråden V och M samarbetar med SD i Bromölla
  • Filli89
    Drottningen70 skrev 2014-11-08 12:00:56 följande:

Låter lika sjukt som att Lennart i form av Gert sitter och diskuterar med sig själv i tråd efter tråd. Sök hjälp.

• lennart
    Drottningen70 skrev 2014-11-08 11:00:56 följande:

Låter lika sjukt som att Lennart i form av Gert sitter och diskuterar med sig själv i tråd efter tråd. Sök hjälp.

Det är väl glädjande nyheter att sverige börjar vakna från sin dvala, tycker du inte det?

• Gert
    lennart skrev 2014-11-08 11:10:49 följande:
    Det är väl glädjande nyheter att sverige börjar vakna från sin dvala, tycker du inte det?
    Speciellt att sjuk-klöver politikerna börjar vakna ur sin dvala.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • washo

spelar ingen lö vilka som samarbetar, det är ändå socialdemokraterna som styr!

Suga på det i minst 4 år!

• Gert
    washo skrev 2014-11-08 17:34:59 följande:

spelar ingen lö vilka som samarbetar, det är ändå socialdemokraterna som styr!

Suga på det i minst 4 år!

Hur kan du vara så säker på det? Om det blir nyval så kan vad som helst hända. Sug på det!
  • washo
    Gert skrev 2014-11-08 17:42:40 följande:

Hur kan du vara så säker på det? Om det blir nyval så kan vad som helst hända. Sug på det!

OM?

Glöm nyval! Vi lever inte på 90 talet!

De andra partier ska piskas till samarbete! Ink SD.

Sug på det loosern!
  • Gert
    washo skrev 2014-11-08 17:45:46 följande:
    OM?

Glöm nyval! Vi lever inte på 90 talet!

De andra partier ska piskas till samarbete! Ink SD.

Sug på det loosern!
    Mig veterligen har Sverige aldrig haft nyval, speciellt inte på 90-talet.

I Bromölla petades S från ordförandeposterna. Däremot sitter det en Sverigedemokrat som förste vice ordförande. Sug på det!

www.kristianstadsbladet.se/bromolla/s-petades-fran-tronen/
Svar på tråden V och M samarbetar med SD i Bromölla