Inlägg från: Anonym (anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anonym)

Rädd för att berätta för pojkvännen

Idiot

• Anonym (anonym)
    Anonym (Guest) skrev 2014-11-10 18:46:10 följande:

Min mamma födde mig när hon var 16 och när hon var 18 födde hon min syster och klarade allt utmärkt med oss :) Så ni som säger att hon är omogen och kommer ej klara av det, snälla vad vet ni? Hon vet nog bäst hur hon är som person. Idag är jag 24 och min syster är 22 och vi har haft en jätte bra uppfostran och mår utmärkt :D Så TS om du blir gravid så tror jag att allt kommer att gå bra och lyssna inte på alla som tror sig veta bättre. Känner många som fick barn när dom var unga och har varit jättebra föräldrar ;)

Folk diskuterar mognaden i människan som UNDANHÖLL information MEDVETET om att hon slutat med piller FASTÄN han INTE vill ha barn. Så var du får ifrån att vi ifrågasätter ålder vet jag inte. Är ganska överraskad att han ens stannar kvar, jag hade dumpat hennes patetiska arsle direkt.
  • Anonym (anonym)

Men lägg av. Little miss perfect? Lär dig argumentera riktigt kvinna. Jag är för den delen en man så dina spydiga kommentarer påverkar inte mig.

Nej, det spelar ingen roll hur gammal du är. Du hade likväl kunnat vara 12 år så länge du börjat få ägglossning, ha sex och KÄNT dig vuxen. Ja, precis - det är så du argumenterar.

Med det sagt skiter jag i hur låg din ålder är - faktum att du lurar på en människa ett föräldraskap är vidrigt. Och nog tar du åt dig flicka lilla, annars hade du bara avföljt tråden och skapat en ny användare. Du har sånt stort bekräftelsebehov så hälften vore nog.

Det är inte vuxet, moget, rationellt eller ens vettigt att lura sin partner. Det är IQbefriat. Och läs detta noga - det spelar ingen roll om han vet allt NU. Du har brutit ett förtroende och han vill dessutom ha dig på piller igen så fort testet visar negativt. Det säger allt.

Tack och hej.

• Anonym (anonym)

Du jämför en bebis med diskbråck. Wow.

Svar på tråden Rädd för att berätta för pojkvännen