Enköping, Uppsala någon mer?
Bor i Enköping och är i en process att flytta ut till Bredsand. Jag är 23 år, i vecka 16 (15+0) med första barnet.
Bor i Enköping och är i en process att flytta ut till Bredsand. Jag är 23 år, i vecka 16 (15+0) med första barnet.
Ja de första 12 veckorna var tortyr. Fick ingen sömn då mitt första symptom var myrkrypningar i benen. Låg och grät vissa nätter för att jag inte kunde ligga stilla i mer än 5 sekunder innan jag behövde flytta benen. Men det försvann runt vecka 12 tack och lov! Är bara så orolig att de kommer vara ett härligt symptom när man försöker med nästa barn och gärna ska bli skengravid med det.
Men nu runt vecka 20 så är det bara magen som växer på och de varma svullna fötterna. Ryggen börjar ta lite små stryk, men mår som en prinsessa i jämförelse ^.^
Du själv lär du vara ganska så nära in på slutspurten nu? :)
Jo jag ser fram emot en skön sommar med bebben. Har inte kräkts på en vecka nu så nästa vecka tillbaka till jobbet. Hade redan bokat en veckas semester denna vecka då jag åker en sväng till London, ska passa på att shoppa lite bebiskläder!
Kände första rörelsen vid jul men kände inte så ofta då. Nu senaste dagarna har jag känt flera gånger hur det sprattlar och bubblar långt ner i magen. Ska bli spännande med utvecklingen!
Shoppat en massa i London och på rea. Imorgon är det dags för RUL och efter det hade vi tänkt åka till Big Baby i Stinsen, Stockholm för lite prylshopping!
Lillen sparkar och buffar konstant senaste 2 veckorna!
5 kilo var en stor en! Då förstår jag att det känns tryggare med igångsättning, man ska göra det som passar än själv bäst. Vad vägde din nya gosse`?
Oooh spännande. Ska ni kolla upp vad drygt för kön? :)
Vecka 21+2 här nu då och den ena sjukdomen byter ut den andra. Har skickat in moderskapsintyg till FK i förra veckan och ansökan om graviditetspenning denna vecka. Bebben sparkar som en tok men slutar så fort min man lägger handen på magen.
Har inte flyttat in i huset än då kommunen inte godkänt men denna vecka skulle de görat!
Blir lite lustigt i detta forum när vi är så olika långt gångna XD
Jag verkar ha som trend att logga in en gång i månaden.
Folivee du borde få ditt barn när som helst nu antar jag? Hoppas allt går bra. Själv går jag in i vecka 26 imorgon och har haft sammandragningar/kramper i magen sedan någon vecka tillbaka och även mensverksliknande smärta fast mycket värre. Så jag har sjukskrivit mig och vandrar nu runt i huset (som vi tillslut fick flytta in i!) och planerar och försöker njuta av "min sista tid i frihet".
Börjat få ärva lite babykläder och barnvagn och babyskydd står i hallen och väntar på bebis men det är ju långt kvar!