Åh bredsand är så mysigt. Standard stället under sommaren när det är varmt och ett dopp sitter fint ^.^ längtar efter somrarna framöver när det blir dags att bygga sandslott ð???
Jo jag blev smått tokig utav bristen på sömn, började ett nytt jobb då också, men kunde inte fortsätta på grund av det ð???
Jag har tack och lov knappt varit illamående alls! Och bara spytt en gång. Men de gånger jag väl mått illa så har jag nästan njutit av det för det var en sådan lättnad från myrkrypningarna.
Ja en själv ser få redigt gravid ut. Längtade efter magen förut också. Det känns lite verkligare då. Speciellt när Lillplutten sprattlar runt i massor. Är dock inte så jätte förtjust i när han rör sig, tycker det är lite obehagligt, men är så skönt att veta att han fortfarande lever där inne. ð???
Kom i ganska samma veva, rörelserna och gravid magen. Den svällde upp ganska då snabbt när den väl började. Min mamma säger hela tiden att jag är för stor för min gångna tid. Men är då inte mycket större än andra gravida i samma vecka.
Känns lite häftigt där emot att man känner hur de blir större och starkare i rörelserna. Även skillnad från första sparkarna som bara kändes långt ner på magen under naveln, men nu börjar han närma sig revbenen och är långt ut på sidorna och härjar ð???