• Anonym (Domina rules)

Jobbar som Pro Domina

Hej
    Tänkte starta en tråd för er som är nyfikna på att veta mer vad en PRO domina gör- jag lever alltså och arbetar som PRO domina.
    Undergivna killar och tjejer kommer till min lokal för mental eller fysisk förnedring.

Ställ gärna frågor.
    "Hackar ni tråden" blir ni blockade.

Svarar på allt!

• Svar på tråden Jobbar som Pro Domina
  • Anonym (nyfiken)

innebär det sex med? (eller alltså sex o sex, hur ofta handlar det för mannens del att få en utlösning?)

• MaryM

Tänder du själv på det du gör med kunderna?
    Får alla som vill bli kunder eller väljer du ut dem?
    Har du samlag med dem?

• Heider
    Anonym (Domina rules) skrev 2014-11-13 09:43:44 följande:
    Hej
    Tänkte starta en tråd för er som är nyfikna på att veta mer vad en PRO domina gör- jag lever alltså och arbetar som PRO domina.
    Undergivna killar och tjejer kommer till min lokal för mental eller fysisk förnedring.

Ställ gärna frågor.
    "Hackar ni tråden" blir ni blockade.

Svarar på allt!
    1. Kan du tänka dig att ge instruktioner till en man som vill bli mer dominant? T ex att mannen tar med sig sin olydiga kvinna till dig, du binder henne i en utelämnande position, också ger du instruktioner eller tips till mannen om vad han ska göra med kvinnan, t ex i form av smisk eller liknande.

2. Sitter du på kundernas ansikte ibland? Om du gör det, gör du då typ en brasiliansk vaxning innan?

3. Vad tycker du om den här tråden: www.familjeliv.se/forum/thread/74328873-om-killen-anlitar-en-lesbisk-kvinna-for-att-smiska-dig
Svar på tråden Jobbar som Pro Domina