Min flickvän har haft sex med en av hennes bästa killkompisar
Hej,
Min flickvän sedan drygt två år sedan har en hel del killkompisar. Jag har träffat flera av dem och de är trevliga, men jag har även tänk vid flera tillfällen att någon kanske har varit mer än bara en vän. Jag har inte gjort något åt mina tankar utan jag har förträngt dem och det har gått bra.
Sen för någon månad sedan så fick jag ett tillfälle att titta i hennes telefon och efter lite letande i diverse konversationer så hittade jag både bilder och filmer på henne och på en av hennes killkompisar som de har skickat till varandra, de har även skrivit vad de vill göra med varandra och det framgår klart och tydligt att de inte bara har skickat sexsms utan även att de har träffats och haft sex.
Jag älskar verkligen min flickvän, hon är helt perfekt för mig, vi har köpt hus ihop, vi planerar att skaffa barn och vi pratar om hur vårt bröllop ska kunna bli. Och när vi är tillsammans hemma så är allt helt underbart, det är som om vi fortfarande är nykära. Jag har dessutom börjat vara mer romantisk sedan jag såg vad hon gjort tidigare.
Problemet är när jag är ensam, då tänker jag mycket på vad dom har gjort och varför hon inte vill skicka sexsms med mig (jag har försökt få igång det med det blir inget), hon hade även en dildo på en av filmerna, mig har hon aldrig visat sina dildosar (jag har hittat dem så jag vet att hon har några stycken). Jag skulle verkligen vilja krydda till vårt sexliv med lite annat än bara "vanligt" sex.
Om det här hade varit en person som hon inte har någon kontakt med mer så spelar det ingen roll, jag inser att hon självklart har haft andra föra mig, konstigt vore det annars. Men nu har hon kontakt med honom fortfarande, inte mycket, men han ingår i samma gäng och vi träffas lite nu ock då. Jag har inte träffat honom sedan jag kom på det här och jag vet inte hur jag ska reagera när jag gör det, jag har tyckt att han har varit en trevlig kille, men nu kan jag inte annat än att tänka på vad han har gjort med min flickvän.
Vad ska jag göra? Jag har iofs. satt mig i den här sitsen själv, men jag skulle tycka det kändes konstigt om min flickvän umgicks med någon som jag har haft sex med. Vi pratar inte mycket om varken vår relation eller om vårt sexliv. Jag vill kunna göra det, men jag vet inte vart jag ska börja, och hon verkar antingen inte vilja prata om det eller så har hon samma problem som jag. Hur ska jag kunna ta upp det här med henne på ett sätt som gör att hon själv berättar vad dom har gjort, om hon bara säger som det är själv så kan jag antagligen acceptera det. Jag kommer att kräva att hon inte umgås mer med honom, men bara hon går med på det så tror jag att det kommer att vara ok för mig.