• Anonym (Förvirrad)

Min flickvän har haft sex med en av hennes bästa killkompisar

Hej,

Min flickvän sedan drygt två år sedan har en hel del killkompisar. Jag har träffat flera av dem och de är trevliga, men jag har även tänk vid flera tillfällen att någon kanske har varit mer än bara en vän. Jag har inte gjort något åt mina tankar utan jag har förträngt dem och det har gått bra.

Sen för någon månad sedan så fick jag ett tillfälle att titta i hennes telefon och efter lite letande i diverse konversationer så hittade jag både bilder och filmer på henne och på en av hennes killkompisar som de har skickat till varandra, de har även skrivit vad de vill göra med varandra och det framgår klart och tydligt att de inte bara har skickat sexsms utan även att de har träffats och haft sex.

Jag älskar verkligen min flickvän, hon är helt perfekt för mig, vi har köpt hus ihop, vi planerar att skaffa barn och vi pratar om hur vårt bröllop ska kunna bli. Och när vi är tillsammans hemma så är allt helt underbart, det är som om vi fortfarande är nykära. Jag har dessutom börjat vara mer romantisk sedan jag såg vad hon gjort tidigare.

Problemet är när jag är ensam, då tänker jag mycket på vad dom har gjort och varför hon inte vill skicka sexsms med mig (jag har försökt få igång det med det blir inget), hon hade även en dildo på en av filmerna, mig har hon aldrig visat sina dildosar (jag har hittat dem så jag vet att hon har några stycken). Jag skulle verkligen vilja krydda till vårt sexliv med lite annat än bara "vanligt" sex.

Om det här hade varit en person som hon inte har någon kontakt med mer så spelar det ingen roll, jag inser att hon självklart har haft andra föra mig, konstigt vore det annars. Men nu har hon kontakt med honom fortfarande, inte mycket, men han ingår i samma gäng och vi träffas lite nu ock då. Jag har inte träffat honom sedan jag kom på det här och jag vet inte hur jag ska reagera när jag gör det, jag har tyckt att han har varit en trevlig kille, men nu kan jag inte annat än att tänka på vad han har gjort med min flickvän.

Vad ska jag göra? Jag har iofs. satt mig i den här sitsen själv, men jag skulle tycka det kändes konstigt om min flickvän umgicks med någon som jag har haft sex med. Vi pratar inte mycket om varken vår relation eller om vårt sexliv. Jag vill kunna göra det, men jag vet inte vart jag ska börja, och hon verkar antingen inte vilja prata om det eller så har hon samma problem som jag. Hur ska jag kunna ta upp det här med henne på ett sätt som gör att hon själv berättar vad dom har gjort, om hon bara säger som det är själv så kan jag antagligen acceptera det. Jag kommer att kräva att hon inte umgås mer med honom, men bara hon går med på det så tror jag att det kommer att vara ok för mig.

• Svar på tråden Min flickvän har haft sex med en av hennes bästa killkompisar
  • Anonym (sara)

Konstiga hjärnspöken du verkar ha. Jag skulle aldrig gå med på att inte umgås med någon för att det råkade passa min partner. Är kompis med flera ex, och ja klart vi hade sex på den tiden men inget jag tänker på nu. Har heller inga problem med att bli presenterad för tjejer min nuvarande har legat med. So what liksom. kan jag hålla med om att det är lite skumt att hon hade bilder och filmer i mobilen kvar. Hon kan ju åtminstone gömma undan dem lite bättre om hon nu absolut vill ha dem kvar.

• Krafs

Har de träffats och haft sex under tiden ni varit tillsammans?

• jagärjagvemärdu
    Anonym (sara) skrev 2014-11-15 23:27:42 följande:

Konstiga hjärnspöken du verkar ha. Jag skulle aldrig gå med på att inte umgås med någon för att det råkade passa min partner. Är kompis med flera ex, och ja klart vi hade sex på den tiden men inget jag tänker på nu. Har heller inga problem med att bli presenterad för tjejer min nuvarande har legat med. So what liksom. kan jag hålla med om att det är lite skumt att hon hade bilder och filmer i mobilen kvar. Hon kan ju åtminstone gömma undan dem lite bättre om hon nu absolut vill ha dem kvar.

Så som jag tolkar det har hon träffat killkompisen under tiden hon varit tillsammans med TS. Så du skulle inte gå med på att det "inte passar" din partner att du träffar en killkompis och har sex med honom. Vilken normal person skulle det "passa"? Det är väl ganska självklart att TS inte vill de ska träffas och ha sex? Du är ju sjukt konstig
  • sextiotalist
    jagärjagvemärdu skrev 2014-11-16 05:17:47 följande:

Så som jag tolkar det har hon träffat killkompisen under tiden hon varit tillsammans med TS. Så du skulle inte gå med på att det "inte passar" din partner att du träffar en killkompis och har sex med honom. Vilken normal person skulle det "passa"? Det är väl ganska självklart att TS inte vill de ska träffas och ha sex? Du är ju sjukt konstig

och jag tolkade det som att det var före TS tid, men att han var med i det gänget som de umgås med.

Själv är jag förvånad att sådan information och konversationer finns kvar i telefonen,

jag gissar på två saker, TS och hans tjej har varit väldigt snabba i vändningarna eller så har TS inte kollat telefonen utan letar på andra ställen
  • Anonym (K)

Du verkar ha flera dilemman, lättare att bena ut om en separerar.

Din tjej umgås med en eller flera killar hon tidigare haft sex med. Det gör jag också, ser inget konstigt med det. En är mitt ex - som min nuvarande kille såklart vet att jag haft sex med - och en är en kompis som killen Inte vet att jag haft sex med. Av den enkla anledningen att han aldrig har frågat. Men det är inga som helst issues, min kille är trygg med vetskapen att jag vill vara med honom och ingen annan. 

Sen det där med sexleksakerna. Hon kanske inte känner att det är rätt stämning med dig? Jag tex gillade förr hårt och dominant sex. Min kille vet om detta. Och han har försökt ett par gånger, men det blir inte alls rätt för han är inte där mentalt...så med honom tänder jag inte alls på det. Men har jäkligt bra sex med honom ändå, dominans är inget jag måste ha.

Sen kan du ju såklart köpa en dildo eller annan leksak och Själv introducera. Du behöver ju inte påvisa att du hittat hennes grejer.

• Anonym (S)

Varför tittade du i hennes telefon? Vet om hon om att du gjort och är det ok för henne, eller vet hon inte om att du gjort det?
    Alla har haft ett förflutet innan. Nu är nu. Hon är tillsammans med dig och ni har det bra, förutom detta som stör dig. Släpp det, för det kommer att förstöra er relation. Jag träffade en man som hade så ont av att jag hade ett sexuellt förflutet, mycket märkligt att känna så eftersom vi båda var över 45 och jag hade varit gift tidigare. Svartsjuk blev han också. Han blev ett ex ganska snart efter det.

• Anonym (historia)

Alla har ju haft ett förslutet, sen kanske han bara va en kk? 
    help a friend iin need? de är inte så ovanligt som du tror.

Bästa är ju att försöka gå vidare men om inte du kan så får du säga som de är, vad du vill och önskar ifrån henne. hon får väl hålla för öronen annars, men ni måste ju ändå respektera varan och ha tillit i en relation annars kraschar de rätt så snabbt.

lycka till

• Anonym (Förvirrad)

Hej,

Jag inser ju så klart att hon har haft ett förflutet och det har även jag haft så det är helt naturligt.

Jag kanske är gammelmodig, men för mig så är sex något fint som jag gör med min älskade flickvän, och fick jag välja så skulle jag vilja att både hon och jag bara hade varit med varandra. Att då behöva träffa någon som jag vet att hon har legat med känns väldigt olustigt. De har för övrigt inte haft ett förhållande med honom utan bara KK. Det känns på något sett värre, hon tar alltså lättare på sex än vad jag gör?

Jag har egentligen bara haft tre riktigt seriösa förhållanden, varav mitt nuvarande är ett, och i mitt förra förhållande så blev jag bedragen och ljugen för under flera tillfällen. Jag gick in i det förhållandet utan några svartsjuketankar men de växte av naturliga själ till sig då hon verkligen var otrogen mot mig vid flertalet tillfällen. Jag gillar inte den person jag blev då, men så är det.
    I min nuvarande relation så försökte jag gå in med samma öppna sinne, men det var inte så lätt att hålla uppe när jag insåg att hon hade väldigt många manliga vänner, och när jag sen såg vad hon har gjort med en (som jag vet) av dem så började svartsjukan komma tillbaka mer och mer.

Varje gång vi är hemma tillsammans eller gör något ihop så inser jag att det är jag som gäller för henne och ingen annan, när jag har tittat i hennes telefon så har hon någon gång fått nått meddelande från någon tidigare relation men hon har aldrig svarat och heller aldrig skrivit något själv heller. Så jag är övertygad om att det inte finns någon annan eller har funnits sedan vi blev tillsammans heller.

Så problemet är nog egentligen hur jag själv ska komma över mina tankar när jag är själv. Det fungerar inte riktigt att bara intala mig själv hur jag vet att det är, jag kommer inte på det ibland av mig själv ändå och det spelar ingen roll vad jag försöker intala mig, tankarna finns där ändå.
    Jag vill inte tänka så och jag borde inte göra det, men jag vet bara inte hur jag ska ta mig ur det.

• Tokfrans
    "hon tar alltså lättare på sex än vad jag gör"

De är skillnad på sex och förhållande sex
Svar på tråden Min flickvän har haft sex med en av hennes bästa killkompisar