• Anonym (Helene o jimmy)

Runk och pulltråden

Vi är ett gift par som har ungefär 3 samlag per vecka i snitt.
    Vi jobbar olika tider och onani är ett nyckelord för oss bägge då vi har chansen p.g.a våra arbetstider att ha sex ungefär 3 dagar i veckan så båda vi onanerar de andra dagarna. För mig gäller iaf 3 ggr onani och för henne ganska lika 3 ggr. Vi tillåter varann att kolla på porrfilm eller annat snuskigt när vi onanerar för att få till det skönt.

Vi kollar gärna på porrfilm när vi har sex så klart vi gör det även när vi onanerar ensamma.

Gör ni så när ni onanerar? Tillåter ni det i förhållande? Får ni kolla på vad ni vill och fantisera? Vi är bägge rätt så kåta av oss och kräver en orgasm per dag och det skulle vi aldrig få till med enbart sex utan onanin är självklar för oss.

• Svar på tråden Runk och pulltråden
  • Anonym (Singeltjejen)

Jag är singel och kollar på porr när jag onanerar. Skulle aldrig själv kunna bli riktigt kåt annars.

Kollar ofta på lesbisk porr än om jag inte tror mig vara bi. Men lesbisk porr handlar ju bara om vad som är skönt för tjejen....;)

• RundTriangel

Vi kollar på porr när vi onanerar både jag och flickvännen, och ibland ven när vi har sex eller onanerar tillsammans.

Fantasier är bra, onani likaså!

• Anonym (fru)

Ingen av oss får ut något av porr så det tittar vi varken på ihop eller var för sej. Men onani och fantasier är ett bra komplement till sexlivet ihop.

• Anonym (Hk)

Vi berättar inte för varandra om vi onanerat i vanliga fall men förbjuder det aldrig. Just på detta område är vi väldigt olika. Jag gillar (bra) porr och onanerar ganska ofta medan hon inte kollar på porr (mest pga av fördomar) och onanerar mer sällan. Trist tycker jag.

• tjen

jag o min förra kille höll på o kolla porrfilm o pullade han gilla o se mej komma efter hade vi skön sex . tummen upp för bra porrfilm

Anonym (Singeltjejen) skrev 2014-11-16 03:56:22 följande:

Jag är singel och kollar på porr när jag onanerar. Skulle aldrig själv kunna bli riktigt kåt annars.

Kollar ofta på lesbisk porr än om jag inte tror mig vara bi. Men lesbisk porr handlar ju bara om vad som är skönt för tjejen....;)

Helene svarar. Låter bra att du får till det riktigt bra och skönt och inget fel alls att titta på lesbisk porr. Själv är jag ganska bred i fantasin och kan se allt från lesbiskt till klassisk porr samt även bara killar som onanerar. Viktigast att man går igång.
    tjen skrev 2014-11-16 10:44:58 följande:

jag o min förra kille höll på o kolla porrfilm o pullade han gilla o se mej komma efter hade vi skön sex . tummen upp för bra porrfilm

Helene svarar. Låter bara helt underbart.
Svar på tråden Runk och pulltråden