• kallebakom

äter ni julbord ute ?

på resturang ? och betalar själva ? jag nog lite för snål jag tycker 400-500kr är för mkt pengar,ja det billigt med alla olika rätter att välja på säkert men jag tycker det för dyrt för mig.vår familj äter julbord fast hemma bara

• Svar på tråden äter ni julbord ute ?
  • Aniiee

Rackarns dyrt julbord. Ja, jag ska äta julbord ute i år. Gör jag inte så ofta. 355 kr kostar det, och då är det rätt dyrt, jämförelsevis.

Klart det finns julbord för 1000-lappen per person också, men då har jag dragit gränsen för länge sen.

The truth is, honey, I've enjoyed my life. I've had a hell of a good time
  • solskenskaka

Ja varje år! Vi äter vego och det är så värt att en gång om året äta god julmat lagad från grunden utan att behöva fixa allt själv. Men det kostar inga femhundra spänn! Kanske hälften.

• kallebakom

snittet verkar ligga på 595kr i år i Stockholm i alla fall dom ca 10 resturanger jag har kollat

• fluu

Nej, det är aldrig värt det då det aldrig finns speciellt mycket jag kan äta. Plus att jag har lite svårt för bufféer så här i sjuktider...

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Demmpa

Vi på avdelningen på jobbet brukar göra ett eget julbord, varje person tar med sig någonting (enligt lista).

Företaget bjuder på julbord i lunchrestaurangen.

Sedan brukar jag bli bjuden på en/två julbord av några av våra leverantörer, brukar bli på någon av ortens restauranger.

• alexs mamma

Vi ska äta julbord på Liseberg det är tradition för oss. Julbordet kostar 350 kr å då ingår även inträde till jul på Liseberg. Normalt sett är bara inträdet 90kr... Det är helt ok för ett julbord tkr jag jag äter av allt å älskar julbord!

• friiiisa

Ja, några år i rad har jag ätit skaldjurs-julbord i Göteborg :)

Hur gott och fräscht som helst! Är inte mycket för traditionella julbord på restauranger.

• IsDimma

Nej. Inte betala själv. Aldrig. Jag är nämligen inte så förtjust i julbordet. Köttbullar, prinskorv, kokt potatis och julskinka är liksom inte mer eller mindre någonstans

Sambon äter en hel del julbord ute men bara i jobbet. Han avskyr alla julbord som måste ätas igenom varje decembermånad

• Paulina P P

Det brukar kosta 400-500 kronor när vi äter ute annars också så jag tycker inte att det är så dyrt. Det tycker dock släkten så nu äter vi julbord med dem i stället i knytkalasform. Jisses så mycket god mat det blir!

• JFindus

Jag äter gärna julbord ute och eftersom jag bor i Göteborgstrakten finns det många restauranger som fokuserar på fisk och skaldjur,.

Jag använder Julbordsportalen som har ett bra utbud på julbord i Göteborg och även övriga Sverige.

www.julbordsportalen.se/julbord-i-goteborg

Svar på tråden äter ni julbord ute ?