• lilla skutt

Total jävla panik

Jag har läst alla dina inlägg ts nu inatt ts(mity) och det är lätt att känna för och med dig.

Du är en otroligt fin stark och varm kvinna.

Precis som du nyss sa så kommer du att komma starkare ur detta.

Du kommer garanterat att klara det.

Om jag får ge dig några råd på vägen så skulle det vara :

Beröm dig själv

Var öppen mot din son.Han skulle må mycket bättre av att veta varför du mår dåligt.

Tänk bara på de mest närliggande problemen och avsätt bara en viss tid för detta varje dag.

Se vad du kan göra istället för vad du inte har råd med.

Ex grilla,fiska,picknick i naturen plocka bär o svamp,campa, läs, måla,skriv mm. Vistas ute mycket.

Stort lycka till önskar jag dig!

Till jag är bara jag säger jag bara Underbara människa !

• lilla skutt

Du har inte funderat över om han blivit deppig för att han är orolig över ditt mående?

Eftersom han är så gammal så märker han av hur du mår.Kanske han funderat på om något är hans fel.

Jag tror ni skulle komma närmare varandra och kunna hjälpas åt om du öppnar dig för honom.

Att få klarhet är oftast lättare än att gå och fundera på vad det kan vara för fel.

I fantasin och utan kontroll kan allt kännas så mycket värre.

Men som sagt...Det är du som känner honom bäst och vet hur du vill göra.

Kram

• lilla skutt

Hoppas du mår bättre idag ts.

Jag tror att du berättade innan att det finns någon som du skulle kunna låna lite pengar av. Gör så...

Du vet ju att du kommer kunna betala tillbaka det och du får lite tidsfrist.

Du har ju redan bevisat att du kan och skattepengar är ju på väg in,så du kommer klara det in kort.

Om familjeproblemen ryms inom något som går att reda ut, så Försök sätta dig ner med den /de det gäller och iaf hitta någon liten halvbra lösning som kan ge lite tröst /mod att gå vidare.

Önskar dig en fin dag ts..

Svar på tråden Total jävla panik