Total jävla panik
Tack snälla. Det behövs.
Tack snälla. Det behövs.
Jag KANSKE har löst situationen på egen hand. Inte tagit mer eller nya lån. Utan bara snålat och snålat och prioriterat vad som MÅSTE betalas. Inte helt säker än men går det vägen är jag ÖVERLYCKLIG! Nästan tre månader senare! Och jag trodde inte att jag skulle ens överleva veckan.
Och om inte, så handlar det om en mycket liten marginell peng på väldigt kort tid.
Hoppas det! Det är inte över än. Har två-tre mycket kämpiga år kvar MEN har kanske kommit över denna akuta situation. Vilken resa.
Om du som läser detta är i liknande situation - sluta ta nya lån, ta hjälp av nära som du litar på & var beredd att kämpa med blod, svett & tårar.
Stort TACK alla ni som skrivit, peppat och ifrågasatt. Ni har hållit mig vid liv!
Jag hoppas och ber till högre makter ????
Vet inte varifrån alla frågetecken kom :|
Jag har överlevt alkoholism, psykisk sjukdom och tidig förlust av föräldrar i min barndom. Jag har upplevt stora svek och barnlöshet. Nog fan ska jag överleva även detta. Och om jag gör det. Hur härdad kommer jag inte vara?
Råkat ut för kortbedrägeri och blivit av med pengar. Jag orkar inte mer...
Jag har kämpat så jäkla hårt.
Banken har några veckors handläggningstid men jag går ju redan back. Orken har tagit slut..
Har sån ångest. Att falla precis på målsnöret...
Kanske. Kanske inte. Men ska spara denna tråd som bevis att jag försökte iaf.
Det tar upp till 3 veckor säger banken :(