• mity

Total jävla panik

Tack för er pepp!

Bara tre månader kvar till skatteåterbäring som kommer att lösa en del problem.

Man ska leva här och nu men längtan tills man får skatteåterbäringen är så stark efter detta helvetes situation så jag vill redan vara där.

• mity

Åh. Jag orkar inte. Nu har ett företag som jag har lån hos hotat att skicka det till kronofogden.

Jag får spel och går under snart :(

• mity

Det gör jag typ varje dag med alla dessa företag men de har redan hunnit skicka den :(

• mity

Sannolikt inte men inte kul när man slitit som ett djur :(

Det finns värre problem men just nu är jag inte fylld av hopp för framtiden.

Det här har med kortbedrägeriet att göra. I det kaos som uppstod så missade jag att betala en räkning till ett kräkbolag.

• mity

Håller med dig på många sätt men när man slitit allt man förmår och det återstår så lite så blir man fan knäpp.

• mity

Ni har rätt. Är lycklig att jag klarat mig så här långt på fyra månader. Från att vilja ta livet av mig till att känna hopp om att fordringsägarna kan hålla ut tre månader till för skatteåterbäringen. Det är svårt men jag hoppas!! Inga nya lån har jag tagit. Så jäkla skönt!!!

Nu håller vi tummarna!!!

• mity

Idag är en dålig dag. Känner mig så misslyckad som människa. Men imorgon är en ny dag.

• mity

Åh jag orkar verkligen inte mer. Har till råga på allt fått hälsoproblem och familjeproblem. Blir galen &%#%! Och ekonomin är kaos. Saknas 5000 kr för att allt inte ska spåra ur och ni vet att jag har kämpat som en dåre. Unnat mig nada och är så jäkla nära målet. Men i dagarna ville jag faktiskt dö igen!!! Orkar inte mer. Får tillbaka massa pengar på skatten och det är bara två månader tills dess men vet inte hur jag ska klara mig...

• mity

Du verkar vara en fantastisk klok människa! Hoppas du peppar dig själv så som du peppar andra, speciellt en helt okänd person så TACK.

• mity

Så kanske det brukar vara. Att man är hård och orättvis mot sig själv. Vill dock gärna tro att det man ger kommer tillbaka till en förr eller senare.

Svar på tråden Total jävla panik