Inlägg från: Jag är bara jag |Visa alla inlägg
  • Jag är bara jag

Total jävla panik

Om sambon verkligen kastar ut dig är han inget att ha!! Man gör inte så om man älskar nån. Punkt! Och det är väl klart du kommer ta dig till jobbet. Även vid utmätning får man ha skäligt med pengar kvar.

• Jag är bara jag

Billig mat:
    frysta kycklingdelar
    rotfrukter
    jättepack ris
    säsongens grönsaker
    hembakt bröd
    gröt
    köttsoppa gjord av fläskben
    kotlettspill om man vill ha kött ibland

Inte billigt och helt onödigt:
    läsk
    godis annat än i nödfall
    kakor,glass,bullar och sånt
    snacks
    alla "uteköp": café,automater,korven på macken o.s.v.
    nudlar-dyrt och ingen mat

• Jag är bara jag

Det dummaste du kan göra själv är att inte äta bra! Ät mänska så du orkar! Det är skillnad på att frossa i onyttigheter och att äta sansat-och kanske gå ner sakta. Du klarar det här,jag lovar! {#emotions_dlg.flower}

• Jag är bara jag

Vi har alla våra problem och kan man hjälpa gör man gärna det! Glad  Du låter ändå mer positiv så jag tror redan det börjat hända grejer. En dag i taget! {#emotions_dlg.flower}

• Jag är bara jag
    mity skrev 2014-12-09 22:55:49 följande:
    Köpte bröd, pålägg, äppelmos, mannagryn, nyponsoppa, 1 kg blandfärs, 1 kg kycklingfilé, sallad, tomater, tvättmedel, bacon och några saker till jag inte kommer ihåg just nu. 250 gick det på.
    Kycklingben är mycket billigare än file´. Äppelmos gör man lätt själv-billigare,godare och nyttigare. Bröd är också billigare,godare och nyttigare hembakt. Lite tips i all välmening! Glad Många bäckar små du vet...
  • Jag är bara jag

Testa ät rosenrot-kan faktiskt pigga upp en och skadar ju inte. Köp billigaste sorten på typ Willys. Jag vill inte fira jul av andra skäl så du är inte ensam om att vara deppad.

• Jag är bara jag

Det är ju inte självklart att pillren gör dig sämre i början. Det enda man brukar säga är att de flesta tar lite tid innan de funkar. Gör julen till vad den blir utan så himla mycket måsten! Det blir jul ändå. 

• Jag är bara jag

Du tänker för långt framåt och då blir man trött om man inte ser slutet. Ta en dag i taget istället. Ibland orkar jag inte ens det utan tar några timmar åt gången. Och det är lika bra börja med pillren så du nån gång får nytta av dem. Alla får inte alla biverkningar liksom. Flört

• Jag är bara jag

Det kommer du inte göra-jag lovar! Du hinner få ordning på den allra värsta skiten innan dess och sen går det lättare.

Svar på tråden Total jävla panik