Inlägg från: Jag är bara jag |Visa alla inlägg
  • Jag är bara jag

Total jävla panik

6000 från tidigare 35000? Det är ju jättebra ju!  Glad Det fixar du. Tänk efter om du har minsta lilla grej att sälja. Ibland står det still och man tycker man inget har,men jag har t.o.m sålt gamla serietidningar en gång för att få in lite pengar.

• Jag är bara jag

Du hade inga krafter för drygt 2 månader sen heller och har tatt dig ända hit. Glad Det kommer gå-vi tror på dig!

• Jag är bara jag

Ett lån på 10000:- tills juni borde de kunna bidra med,annars är de knussliga. Du fixar det på nåt sätt!

• Jag är bara jag

Jag hatar också mig själv för att jag inte kan få barn. Men hatet löser inga problem! Du måste inte berätta precis allt om du lånar. Säg lite kortfattat att det kört ihop sig just nu,men du kan betala tillbaks i juni. Man är väl helt hjärtlös om man nekar en släkting ett kortsiktigt lån!

• Jag är bara jag
    sofiaellinor skrev 2015-02-01 16:13:18 följande:
    Man behöver inte alls vara hjärtlös Eller knusslig. Jag skulle självklart låna ut men alla har inte 10000 kr att låna ut bara sådär. Och hur kan man va säker på att man får tillbaka hela beloppet på skatten om man inte fått deklarationen än?
    Ts har upprepade gånger sagt att hon kan låna av släktingar och då tar jag för givet att de faktiskt har den summan! Annars hade hon inte föreslagit det gång på gång.
  • Jag är bara jag
    mity skrev 2015-02-07 16:15:30 följande:
    Vet inte varifrån alla frågetecken kom :|
    Blir så med mobil. Vi fattar ändå! Glad
  • Jag är bara jag
    puss skrev 2015-02-27 14:42:52 följande:
    Kolla med banken. Kolla dina försäkringar.
    Instämmer! Maken förlorade 50000:- på kortbedrägeri,men fick tillbaks det.
Svar på tråden Total jävla panik