Kan inte sluta tänka på henne!
Detta händer mig ofta! Hela tiden... (Inte riktigt, men ibland känns det så!) Att man faller för någon som man absolut Inte bör känna sådana känslor för. En vän, en tränare eller varför inte barnens lärare?!
Jag är gift, har barn och trivs med mitt liv på alla plan. Ändå rycks jag med i känslor... Jag kan helt från ingenstans känna om den som intresserar mig också visar intresse och har känslor och oftast/alltid stämmer det faktiskt. Jag är bi, min man vet det och är helt ok med det. Jag har tom frikort på kvinnor så det är ju inget problem i sig. Problemet landar ju i att möta vardagen med dessa människor. Jag agerar oftast inte ut dessa känslor utan låter "stormen rida ut" om ni förstår... Men den här gången vill det inte släppa! Jag är så jäkla attraherad av den här personen och varje gång jag möter hennes blick så fastnar vi båda två, ni vet sådär så det nästan bränns på riktigt! Hon är glad för att komma nära och bara där håller mina ben på att vika sig, känns som hjärtat stannar varje gång hon lägger sin hand på mig... Varför gör hon så? Hon vet lika väl som jag att det skulle vara totalt opassande! Hade det varit någon annanstans med samma intensitet i känslorna hade jag lätt hånglat upp henne mot närmsta vägg...
Jag tänker varje gång, innan jag träffar henne att nu ska jag vara helt kall och inte visa något alls men väl där så går det inte. Inte för henne heller, uppenbarligen! Det går bara inte, jag Vill känna hennes nakna hud mot min... Kyssa varenda millimeter av hennes hud och se henne njuta!
Hur gör ni för att får känslor och attraktion att lägga sig? Eller, är jag helt ensam om att attrahera/attraheras av "fel" personer? Hur hade ni agerat i den här situationen?