Inlägg från: Anonym (Samma!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Samma!)

Kan inte sluta tänka på henne!

Haha, känner igen mig helt i den där sjukt starka attraktionen som bara vägrar att försvinna! Hur lång tid kan den egentligen överleva?!

Vad är det som gör det opassande? Kanske är svårt att svara på men blir nyfiken på om det är något som kan förändras.

• Anonym (Samma!)
    Anonym (Vill ha henne...) skrev 2015-06-09 21:45:37 följande:

Jag tror att äkta attraktion inte går över... vill säga om den är ömsesidig. Möjligen kan spänningen lägga sig något! (om man nu agera ut sina känslor!?

Jo,det är lite komplicerat för att i en del i live är hon en auktoritet men i stora delar av livet träffas vi med privat och skulle säkert kunna umgås än mer som vänner och privat. Vi klickar ju verkligen! Men känns som att båda står på håll och spanar och attraheras av varandra...

Tänk om hon bara tog några steg..., visade mig nåt tecken? Då hade jag inte varit sen på att hänga på! ;)

Åh, inte bra om det är så...jag känner ju i och för sig så för den man jag träffar och har gjort i alla de år vi varit tillsammans så det kan ju vara så. Jag har passat på att undvika den här tjejen lite extra i samband med semestrar och sådär eftersom känslorna mildras något efter en tid. Men så träffas vi och smack! så kommer de tillbaka med större kraft än någonsin. Just att det är såå besvarat gör det svårt att värja sig. Knepigt..

Du får fiska lite försiktigt? Flirta subtilt och se om hon nappar? Jag och tjejcrushen skämtar en hel del med varandra på ett (inte helt subtilt :)) retsamt sätt som jag inte gör med andra tjejkompisar, där kan man få in mycket dubbelmeningar om man vill ;) Eller/och stå lite nära och ta en smula på henne, kolla in reaktionen, den är talande.
  • Anonym (Samma!)

Tror att du kanske inte kommer att få något jättetydligt tecken, ibland måste man bara våga för att kunna vinna det man verkligen vill ha. Män är ofta grymt duktiga på det där.

Svar på tråden Kan inte sluta tänka på henne!