• Bengalen

Var?

Vill bara förtydliga att det var IVF Riga, f.d AVA Riga de varnade för. Inte AVA Clinic. Glad

• Bengalen
    mekberg skrev 2014-11-19 19:56:43 följande:
    AVA Clinic finns ju kvar, IVF Riga är en ny som startades av 3 pers som jobbat på AVA Clinic. Vilken av dessa är det man syftar till?

Precis, det stämmer!
    TS skriver ju följande: "Vi fick mail att dom byt namn från AVA riga till iFV riga." så det måste ju vara den nystartade kliniken hon menar. De hette AVA Riga när de startade upp den nya verksamheten.
  • Bengalen
    mekberg skrev 2014-11-20 11:20:39 följande:
    Det verkar vara korrekt, IVF Riga hette AVA Riga när de startades. Typiskt, vi som bokat tid hos dem i början av nästa år! Har någon av er testat AVA Clinic Riga?

Moi! Skrattande Supernöjd! Hade tidernas bästa koordinator som även är klinikchef. Hade daglig kontakt med henne i flera veckor efter att jag hade blivit gravid pga blödningar.
  • Bengalen

Jag har inte varit på IVF Riga, fd AVA Riga utan på AVA Clinic. Alltså inte den kliniken som blev sågad ovan. Min koordinator på AVA Clinic heter Nadia (Nadezhda) Martinova och läkaren Jaroslavs Lakutins.

http://www.avaclinic.lv/se/vart-team/

Jag är i vecka 34 nu. Glad Gjorde FET med två stycken blastocyster som hade legat i frysen i 4 år och en av dessa fastnade.  

Svar på tråden Var?