Att ragga åt sin kompis
Är det vanligt att killar raggar tjejer år sina killkompisar? Hur gör man det? Hur också få tjejen att bli intresserad av kompisen?
Är det vanligt att killar raggar tjejer år sina killkompisar? Hur gör man det? Hur också få tjejen att bli intresserad av kompisen?
Har aldrig hört talas om det. Förekommer kanske men har svårt att se hur tjejen skulle bli intresserad av en kille som andra raggar åt. Ingen har raggat åt mig någon gång men funkar det kanske det är en hjälp jag behöver.
om man är 12 så kanske det funkar,mina ungar brukar göra det
Jag har blivit uppraggad av en kille åt hans kompis. De var över 25.
Jodå sköter du det snyggt så händer det utan att ens tjejen fattar det.
Du får en tjejs intresse och tar det vidare, sen så tar du över tjejen till ditt kompisgängs bord t.ex. Hon tror att du bara vill presentera dina kompisar.
Sen så höjer du din kompis värde i tjejens ögon, talar om bra saker han gjort och får honom att vara en värsta bra kille. Ofta så har tjejen inte hunnit få så fasta känslor för en själv i det läget så att hon är villig att investera i vem som.
Tillslut drar du dig tillbaka och allt ser ut att ha fallit sig naturligt med intresse mellan din kompis och tjejen.
Voila du har raggat åt din kompis utan att tjejen förstod det.
Vet inte redigt vad du menar men det där händer ju hela tiden. Det är vad dom brukar kalla en bra wingman.
Ahh, det var det en del trodde att jag gör här på FL
Jag fick inte ens säga att han gillar stora tuttar, men det gör han ju.
Är det att ragga ?
Nu är ju jag en tjej. Jag har blivit uppraggad på detta sätt en gång i tiden och en annan av mina dåvararande killar gjorde samma åt sin kompis. Tycker egentligen att det är lite lamt att ens kompis blir tvungen att göra jobbet åt en, men undrade mest om det faktiskt är så vanligt. Uppenbarligen är det så vanligt att det till och med har ett eget begrepp.
Nu är ju jag en tjej. Jag har blivit uppraggad på detta sätt en gång i tiden och en annan av mina dåvararande killar gjorde samma åt sin kompis. Tycker egentligen att det är lite lamt att ens kompis blir tvungen att göra jobbet åt en, men undrade mest om det faktiskt är så vanligt. Uppenbarligen är det så vanligt att det till och med har ett eget begrepp.
Intressant. En sådan beskyddande kompis skulle man vilja ha.
Ja, jag har varit med om att en mans vän - i ett fall var det hans bror - kommit och pratat en massa med mig, frågat ut mig om jag är ledig och sedan börjat prata väldigt berömmande om sin vän/bror. Detta har inte skett på en krog, med främmande, utan t.ex. på universitetet respektive en dansförening, där vi alla kände varandra redan under en längre tidsperiod. Det kändes rätt... SKUMT..? Ingen av dom fick något för det, om vi säger så. Men det kanske skulle ha funkat om vännen/brodern varit smidigare - inte så genomskinlig..?