• rfoto

Dotter 3månader död pga vaccin mot stelkramp

Lilja74 skrev 2014-11-20 09:37:01 följande:

Hej, baklagar verkligen sorgen <3

Några bra linkar att läsa :

I japan har plötslig spädbarns död i princip försvunnit sedan de slutat vaccinera barn under 2 år.

vaccin.me/2013/01/21/vaccin-orsakar-dodsfall-och-permanenta-hjarnskador-myndigheterna-friserar-statistiken/

mer info:

www.epochtimes.se/Vaccinationer-kan-orsaka-ploetslig-spaedbarnsdoed-a21717.html

*Konfidentiellt dokument från GSK avslöjar att det vanliga vaccinet Infanrix orsakar plötslig spädbarnsdöd och autism

vaccin.me/2013/08/21/konfidentiellt-dokument-fran-gsk-avslojar-att-det-vanliga-vaccinet-infanrix-orsakar-plotslig-spadbarnsdod-och-autism/

Nej, det har den inte. 2007 dog 158 barn i Japan. Längre ned under kategorin Kiken inshi to yobou står det om hur man kan förhindra spädbarnsdöd. T.ex. att inte röka i närheten eller amma när man har nikotin i kroppen. Även att inte ha barnet för varmt klädd. Jag har själv överlevt PSD som jag misstänker rörde sig om just för varmt klädd.

Under samma kategori i den japanska länken står det dessutom att det 1992 kraftigt reducerade risken för PSD efter riktlinjer om att lägga barnen på rygg och inte på mage. Det kan dock vara en felöversättning från min sida. Det står något om USA där med. Kan vara att USA kom med riktlinjerna.

Vaccineringen sker på liknande vis där som här. DPT-IPV där stelkramp inkluderas ges från tre månader och därefter fyra månader och sex månader. Nästa ska ges mellan 18-23 månader. Du finner vaccinationsintervallerna för 2014 här.

Däremot dör färre barn i Japan än i Sverige med nästan hälften. Vad det beror på vet jag inte.
    Med denna text vill jag heller inte påstå att barnet som tråden handlar om inte dött p.g.a. vaccinet. Vaccin kan trots allt orsaka död.
  • rfoto
    Maaatiiildaaa skrev 2014-12-01 13:00:04 följande:

Hoppas inte ni beter er såhär när någon i er närhet gåt bort, är riktigt skrämmande att se...

Vacin kan ge allvarliga problem

Oavsett om ni väljer att tro på det eler inte

Finns en lista där folk vars barn fått riktigt allvarliga

Problem skrivit under.

Eller det är normalt att en 1 åring

går bakåt i utveklingen efter sprutan, kan inte gå

inte prata och knappt sitta själv,

Om ni på fullaste allvar säger det är en vanlig bieffekt

Och inget att oroa s över så ber jag för era barn!!

Renskriv det där och använd en dator att skriva från och inte en mobiltelefon.
Svar på tråden Dotter 3månader död pga vaccin mot stelkramp