• Försäkringskassan

    varför är ni så irriterande på FK?

    Hej!


    Ibland är frågor ställda via e-post så pass komplicerade att det är svårt att svara generellt. Svaret på frågan kan vara beroende av omständigheter som vi behöver veta mer om för att du ska få ett svar som blir rätt. För att få veta mer om hur det ser ut för just dig behöver vi kunna ställa kompletterande frågor till dig när du ringer. I det här fallet hänvisar du till frågor som du ställt tidigare. Ring oss gärna på 0771 524 524 så ska vi hjälpa dig.  


    Hälsningar
    Pia, handläggare

  • Försäkringskassan

    Hej!

    Som du fått information om tidigare så kan det vara svårt att lämna generell information om frågan är komplex just för att vi kan behöva ställa motfrågor för att kunna lämna ett korrekt svar.

    Om man har en hörselnedsättning så kan man gå in på vår hemsida under teckenspråk, där finns generell information om socialförsäkringen och dess förmåner på teckenspråk.
    http://www.forsakringskassan.se/teckensprak

    Man kan även samtala med oss på kundcenter via texttelefoni. Sök på texttelefoni på internet för att få fram information.

    Hälsningar
    Sigrid, handläggare

Svar på tråden varför är ni så irriterande på FK?