Haha vi slutade röka nästan på dagen samtidigt! Jag slutade pga var tvungen inför en operation men ändå var jag så beroende att jag rökte massor precis innan jag gick in på lasarettet. Operationen och återhämtningen gick mycket dåligt och jag var nära döden, låg bla på sjukhuset över en månad med syrgas och gåstol. Jag tror inte det var cigaretternas fel att jag fick inre blödningar såklart, men jag är övertygad om att kroppen hade läkt och återhämtat sig så mycket bättre om jag inte hade varit storrökare.
Efter det, helt rökfri. Kan fortfarande tänka "shit vad gott det skulle va med en cigg" om man tar en kopp kaffe el liknande, men jag skulle aldrig göra det. Mår så otroligt mkt bättre efter att jag slutade och har kunnat plocka bort astmamediciner, kan skratta utan att börja hosta samt sova på rygg vilket jag inte kunde som rökare för jag fick för dåligt med luft. Helt vansinnigt hur man kan misshandla sin kropp så. Och jag insåg inte ens hur illa det var förrän efteråt. Aldrig mer en äckelcigg, fy fasen vad sunkigt beroende.
Riktigt bra jobbat av dig!! Grattis!