-
-
Idag testade jag mig, och det vart ett plus!!! :)

-
Tack!! :)Lilo skrev 2014-12-15 16:31:01 följande:Stort Grattis!!
-
Går in i v 12 i morgon, gud vad jag längtat tills det!
i morgon ska jag till BM och ta blodprov osv :)
Ska på kub ultraljud den 9:e bara hoppas att bebisen lever <3 -
v 12 (11+0) för mig igår, hade inskrivning och Mitt Blodvärde var inte nå vidare så skulle äta järntabletter, jag som redan har svårt nog att komma ihåg folsyran! :P
Allt annat såg bra ut och Väntar på att det ska bli den 9:e så jag får göra kub ultraljudet! Så himla nervöst!!
Trodde illamåendet var på rätt riktning till att sluta, men ikke, nu mår jag illa varje dag i princip igen.. Hade tappat vikt vilket BM inte tyckte var så bra, jag tycker jag äter som en häst,men måste vara för att jag spyr nästan varje morgon! -
Var på ultraljud idag, allt såg fint fint ut. Vart framskjuten 1 dag. Är beräknad till den 17 april och går in i v 14 i morgon <3

-
Ja, går in i v 14 (13+0) i morgon =)Cvs skrev 2015-02-09 13:27:45 följande:Härligt att allt såg bra ut! :)
Är du i v14 och ska föda 17 april? -
oj hahaha ja det ska stå augusti xD nu märker jag hur trött jag är :P Sorry! 17 augusti!!Cvs skrev 2015-02-09 13:33:24 följande:Aa såklart! Haha här satt jag å räkna:p är själv i v15 med bf 7aug -
Haha vet inte men har lyckats blanda ihop april och augusti på nåt konstigt vänster, Augusti ska det naturligtvis vara :)höstjejen skrev 2015-02-09 15:19:55 följande:Ja, går in i v 14 (13+0) i morgon =) -
Vad roligt! :)wifetobe skrev 2015-02-09 15:28:07 följande:Vad roligt, då är vi beräknade samma dag :)
Vad har du för gravidkänningar? Själv är jag så obeskrivligt trött? Att jobba går an men somnar klockan 20.30 så är inte världens roligaste sambo för tillfället :)
Det dår med tröttheten känner jag igen, känner mig inte alls utvilad nån gång :( Brukar oftast lägga mig innan 9 på kvällen, Jag har molande värk i magen och otroooligt ömma bröstvårtor, kissenödig och hunger konstant. Har precis kommit över den största illamående fasen, kräktes från julafton till typ 1 vecka sen,konstant varje morgon, illamåendet sitter i men inte så jag känner mig kräkfärdig, Svettas som en tok också haha, men annars är det bra! :) vad har du för gravidkänningar? =)