• wifetobe

Bf Augusti 2015

Grattis till er alla!!

Jag har 24 år, bor i Sthlm och har nyss plussat! Det var planerat men trodde aldrig att det skulle gå så fort! BF är den 17 augusti och är alltså i vecka 6 (5+2). Helt överlycklig. Jag har i stort sett inga graviditetssymptom än förutom lite molande mensvärk till och från samt att jag två nätter har vaknat upp av att det värker. Det är nästan så jag längtar efter lite illamående ;)

Eftersom vi åker till Thailand snart i 3 veckor blir första besöket hos barnmorskan 22 januari. HUR ska man klara vänta?? Räknar ned varje dag. 

• wifetobe
    Lilo skrev 2014-12-18 20:17:33 följande:
    Grattis!

Jag ska också dit i 3 veckor snart!!

När far du? Och vart?
    Men vad roligt! Vi åker den 30e december och utgår från Koh Lak. Men vi kommer nog åka runt och bo på en del öar, tex Koh Lipe, Koh tao och så. Hur ser det ut för er? Måste också fråga, hur har du gjort med vaccinering?? 
  • wifetobe
    höstjejen skrev 2015-02-09 15:20:57 följande:
    oj hahaha ja det ska stå augusti xD nu märker jag hur trött jag är :P Sorry! 17 augusti!! 
    Vad roligt, då är vi beräknade samma dag :) 

Vad har du för gravidkänningar? Själv är jag så obeskrivligt trött? Att jobba går an men somnar klockan 20.30 så är inte världens roligaste sambo för tillfället :)
Svar på tråden Bf Augusti 2015