Bf Augusti 2015
plussade på julafton
andra barnet, enligt gravidkalendern på FL är bf 27:e augusti. Mitt första barn blir 3 år 28 juni. (född 2 dagar före bf
)
plussade på julafton
andra barnet, enligt gravidkalendern på FL är bf 27:e augusti. Mitt första barn blir 3 år 28 juni. (född 2 dagar före bf
)
plussade på julafton
)
nån mer här som känner sig som man vore åksjuk?
Zora: så irriterande! mitt andra barn och kan inte komma ihåg att det var så här sist! (haft ett möjligen två missfall också och känner inte igen det från då heller...!) antar man får härda ut...
hungrig konstant.....!! *suck*
vill gärna gå med i fb-gruppen, om den är hemlig, ingen vet än..mina initialer är LO
Har haft min bror med familj här senaste 5 timmarna. SHIT vad svårt det är att ha långbesök av folk som inte vet att man är gravid! Jag är konstant hungrig och måste äta, annars mår jag illa. Både min bror och hans fru skrattade åt mig där jag försökte smyga med mackor ute i köket.
Nu har dom precis gått. Måste ordna middag bums!
varit på första besöket hos barnmorskan. BF 24 augusti fick jag nu. Alla värden bra.
eftersom jag fyller 36 år iår så överväger jag att göra KUB-test
Okej
Jag går in i v 10 imorgon (bf 24 Augusti).
hoppar ur tråden. fick missfall i veckan.
hoppar ur tråden. fick missfall i veckan.