Inlägg från: ellyangel |Visa alla inlägg
  • ellyangel

Bf Augusti 2015

Jag vill också vara med här. Plussade för 3 veckor sedan. vecka 7 (6+5) idag.

Mådde väldigt illa förra och förrförra veckan men det har släppt ganska mycket. kommer lite då och då på kvällarna. Annars så har jag mest lite ont i huvudet, sjukt tunga bröst (de är redan en storlek större och ramlar ur alla bhar som har någon som helst push up). Men sen så är jag trött, så brutalt jävla trött.. 

Drömmen slog till slut in, det blev även min tur
  • ellyangel
    Jessi20 skrev 2015-01-02 13:06:08 följande:

Hej hej!

Hoppar in här jag med! Första barnet för mig men andra för min sambo då han har ett barn sedan innan. Är i v 10 (9+5)! Bf 8 augusti om man går efter gravidkalendern :)

Har ni berättat för någon än i familjen/vänner? Vi har berättat för några av våra närmsta men jag har väntat att berätta för mina föräldrar då jag vill berätta det på nått roligt/fint sätt då de blir första barnbarnet för dom, någon som har några bra förslag? ????

jag köpte stumpor på HM med testen mom+dad=me och så fick de en lapp med texten "än är jag väldigt liten, men vi ses i Augusti" och sen fick både mina och sambons föräldrar de i julklapp :)
    Drömmen slog till slut in, det blev även min tur
Svar på tråden Bf Augusti 2015