• Maaliin

Bf Augusti 2015

Hallå! :D Jag hoppar in i denna tråd då jag är beräknad enligt mig själv i början av augusti, har inte varit på inskrivningen än så borde veta mer då :) Väldigt kul att följa alla här hur man mår och så:) Har tyvärr inte många i min omgivning som har barn eller väntar barn så kan alltid vara skönt att prata av sig med några som är i samma situation :)

• Maaliin

Skönt att höra att flera känner som en, har mått riktigt illa senaste dagarna, inte fått behålla något, men fick utskrivet Lergigan av läkaren och hoppas denna ska hjälpa mig med illamåendet som just nu tar över... Tog en igår och fick behålla maten, enda är att man blir trött men det är bättre än att nå dåligt ;)

• Maaliin

Gott nytt allihopa!

Är inne i vecka 9 snart 10, och känner att illamående börjar lätta dock har rn konstig växtvärk kommit fram som gör ganska ont och blir väldigt nojjig över detta...

Detta var faktiskt inte en planerad graviditet, är det vanligt att man är extra nervös, orolig om man fattat rätt beslut ? Känns som hormonerna spelar mig ett spratt just nu...

Svar på tråden Bf Augusti 2015