Bf Augusti 2015
Hakar på om det är okej :) BF 28/8 enligt beräkningarna. Andra barnet, har en dotter född -11
Mår verkligen apa redan, känns som en konstant snefylla :( illamående och yr med huvudvärk hela dagarna!
Hakar på om det är okej :) BF 28/8 enligt beräkningarna. Andra barnet, har en dotter född -11
Mår verkligen apa redan, känns som en konstant snefylla :( illamående och yr med huvudvärk hela dagarna!
Jag är förskollärare och fick inte havandskapspenning förra gången, många jag vet som inte fått trots tunga jobb :/ men får hoppas att försäkringskassan blivit lite snällare :)
Tack för tipset om kokos, måste testa!
Lergigan hjälpte mig i förra grav. men har inte haft orken till att ta mig till vc för att träffa läkare och få nytt recept. Igår låg jag helt utslagen, sov nästan hela dagen :/ kommer inte ihåg att det var så här förra gången. Hoppas verkligen att det går över snart
Skulle också vilja vara med i fb gruppen :) mina initialer är LLK
Jag vågar inte ställa mig på vågen. Sist gick jag upp 30 kg + ville inte kolla på vågen i slutet :(
Hoppas verkligen inte på samma uppgång nu. Låg som en strandad val i sängen det sista :(
Har rul om tre veckor och kommer även få göra tul längre fram för att kunna hålla någorlunda koll på tillväxten på den lilla.
Längtar nått enormt! Inte känt så mycket rörelser än så har haft det lite svårt att ta in denna grav