• LindizJ

Bf Augusti 2015

plussade på julafton andra barnet, enligt gravidkalendern på FL är bf 27:e augusti. Mitt första barn blir 3 år 28 juni. (född 2 dagar före bf )

• LindizJ
    LindizJ skrev 2014-12-27 01:53:56 följande:

plussade på julafton andra barnet, enligt gravidkalendern på FL är bf 27:e augusti. Mitt första barn blir 3 år 28 juni. (född 2 dagar före bf )

just det glömde, är i v 6
  • LindizJ

Zora: så irriterande! mitt andra barn och kan inte komma ihåg att det var så här sist! (haft ett möjligen två missfall också och känner inte igen det från då heller...!) antar man får härda ut...

• LindizJ
    liizz83 skrev 2015-01-04 02:03:47 följande:
    Jag har oxå föräldrarna långt bort men vi ska berätta på lite kul sätt.

Har en dotter som är 8 månader så jag ska köpa en body där det står Jag ska bli storasyster och så ska vi ringa till mormor på FaceTime och morfar på Skype så får de se bodyN på lilla Alma
    vi funderar på att göra nåt liknande...har en dotter som är 2 ½ år. Förra gången jag var gravid så berättade vi för mannens föräldrar på juldagen, hans syster fick barn nästan precis ett år innan oss och hade berättat på julafton året före, så vi sa att vi ville köra en "favorit i repris" , de fattade direkt! Min syster och mamma, fick ett kort med ultraljudsbilder vi kopierat och skrev kortet som om det var skickat från bebisen ....! Den här gången funderar vi på att köpa en t-shirt till storasyster..får se hur vi gör..!
  • LindizJ
    Minxy skrev 2015-01-04 22:40:44 följande:
    Ja man är ju det. Hungrig och illamående :D

Fast jag kan inte äta några stora mängder. Lite och ofta, måste ha nåt ungefär var 30 minut.
    men åh...jag skulle kunna äta middag fem gånger om dagen....imorgon ska vi till Ullared och sitta sammanlagt 4 timmar i bil...hur ska detta gå?
  • LindizJ

vill gärna gå med i fb-gruppen, om den är hemlig, ingen vet än..mina initialer är LO

• LindizJ
    Minxy skrev 2015-01-06 16:36:54 följande:

Har haft min bror med familj här senaste 5 timmarna. SHIT vad svårt det är att ha långbesök av folk som inte vet att man är gravid! Jag är konstant hungrig och måste äta, annars mår jag illa. Både min bror och hans fru skrattade åt mig där jag försökte smyga med mackor ute i köket.

Nu har dom precis gått. Måste ordna middag bums!

Ojdå...! Vi ska på besök till vänner i Danmark nästa helg, och när de började fråga oss om ifall vi gillar väldigt stark mat, så blev vi ju faktiskt tvungna att berätta som det var, eftersom jag dessutom antagligen kommer få ta med mig lite egen proviant för att inte äta dem ur huset, verkar liksom lite mystiskt annars att ta med sig egen mat och....inte vilja ha champagne som de alltid brukar bjuda på när vi är där.....! Så på förekommen anledning berättade vi men bad dem inte säga nåt till någon!
  • LindizJ

varit på första besöket hos barnmorskan. BF 24 augusti fick jag nu. Alla värden bra.
    eftersom jag fyller 36 år iår så överväger jag att göra KUB-test

• LindizJ
    smenskelling skrev 2015-01-20 16:58:49 följande:

Okej Jag går in i v 10 imorgon (bf 24 Augusti).

samma som mig! 
  • LindizJ
    LindizJ skrev 2015-02-06 17:20:54 följande:

hoppar ur tråden. fick missfall i veckan.

korrigerar mig ett MA är det jag fick. fick åka till gynmottagning på grund av blödningar och fick cytotec för att stöta ut resten

Svar på tråden Bf Augusti 2015