Bf Augusti 2015
Hej alla! Plussade igår på ÄL+9 (BIM-5), så allt är väldigt nytt.
Är 32 år och det här blir vårt tredje barn, bara allt går som det ska :)
Har inte en tanke på att ringa BM än, tänkte avvakta tills jag är runt vecka 8 eller så.
Hej alla! Plussade igår på ÄL+9 (BIM-5), så allt är väldigt nytt.
Är 32 år och det här blir vårt tredje barn, bara allt går som det ska :)
Har inte en tanke på att ringa BM än, tänkte avvakta tills jag är runt vecka 8 eller så.
Glömde, BF är den 19 augusti 2015 :)
Tycker ni att man ska vänta några veckor innan man ringer till kvinnohälsan eller det kanske inte spelar någon roll?
är gravid med första barnet och har ingen aning om när de brukar ta emot för inskrivning här. Är i v4+1.
Jag tänkte också vänta någon vecka till innan jag ringer. Mest för att jag känner mig så himla "o-gravid". Har knappt symptom alls, bara ytterst ömma bröstvårtor och några minuters molvärk på kvällarna... Så tänkte ta ett test innan jul igen och har veckorna ökat så tänkte jag att jag ringer då. Är så orolig för att det inte ska bli någon liten för oss till sommaren...
Jag är helt utan symptom (förutom ömma bröst) vilket känns lite sådär :/
Jag är ju bara i vecka 4 än, så jag får väl ge mig till tåls...men nog skulle det kännas bra med något som tyder på att humlan finns där inne.
(Samtidigt vet jag att jag har varit utan symptom med både barn ett och barn två, så det är väl inte så konstigt att det är likadant nu)
Tog mig nyss friheten att fixa en BF lista! ![]()
Hur känner ni inför att berätta på jobbet?
Jag påbörjade en ny anställning i september... tror inte dom kommer bli överlyckliga direkt.