• Isabelli

Bf Augusti 2015

Hej på er!
    Hoppar in i tråden här!

Grattis till alla plus och jag beklagar sorgen för er det inte gått så bra för. Fick MF i april 2014 - fy vilken sorg.

Idag går jag in i veckan 11 och har BF 6 augusti :)
    Har inte berättat för några av mina vänner  att jag är gravid än, bara de allra nämsta i familjen vet. Ingen av mina nära vänner har barn än så har ingen att bolla med riktigt....

Jag är 22 år och bor i Sthlm! :)

• Isabelli
    charlotta1985 skrev 2015-01-09 13:34:41 följande:

Någon som har koll på det här med foglossning? Kan man ha det tidigt? Jag går in i v 11 imorgon. I tre dagar har jag haft väldigt ont i ländryggen, särskilt när jag suttit ett tag. Kanske inte alls är det, men undrar ju vad det är för något.

Har haft samma problem! Speciellt när jag suttit, stått eller gått.... även när jag precis vaknar.... Det känns typ överbelastat och spänt för mig. Vet inte heller vad det är... har inte ens tänkt på att det kan vara foglossning... jag gick in i v 11 idag och mina problem med ländryggen började för typ en vecka sedan...
  • Isabelli
    charlotta1985 skrev 2015-01-09 14:13:18 följande:
    Exakt så det känns för mig också... Det var nästan värst igår när jag klev upp, fick knappt på mig byxorna. Sedan under dagen känns det spänt och överbelastat, som du skriver. Är det ditt första?
    Samma här!!! Och efter att jag gått en bit kan jag typ inte ens böja mig utan att det känns som ryggen ska gå av.Läskigt...

Ja, det är första för mig... Har inga nära kompisar med barn heller så man har inga att bolla med. Är det första för dig?
  • Isabelli
    charlotta1985 skrev 2015-01-09 14:23:57 följande:
    Precis, enda gången jag inte känner av det alls är när jag står rakt upp och ned med tyngden fördelad på båda fötterna, alt ligger ner (vissa ställningar).

Japp, första här också. Tycker det här med foglossning känns så luddigt också när jag läser om det, inga direkta svar. Blir det inte bättre tänkte jag ringa bm och få remiss för läkarundersökning. Har en kompis som blev sjukskriven för foglossning, så det är jag jätterädd för! Vill absolut inte bli stillasittandes i resterande 7mån!
    Ja! Jag har som sagt inte ens tänkt på att det kan vara foglossning... man får avvakta och annars kolla upp!

Nej fy vad tråkigt att bli sjukskriven så tidigt!!! Hoppas inte!!!
  • Isabelli
    MuffinCake skrev 2015-01-09 18:45:24 följande:

VUL v 12, bebis vinkade och gjorde kullerbyttor :)

phpAGcSBD77813.jpg

Åh gosigt! Vad roligt
Svar på tråden Bf Augusti 2015