• avoa

Bf Augusti 2015

hej, 

följer med er här 
    bf 3 aug. första barnet

skulle haft ul imorgon men fick hem brev om att de bokat om mig till 29jan ist.
    en hel vecka längre att vänta.

i övrigt har jag fått den stora turen att inte må illa alls, ytterst få typiska gravid symtom faktiskt. halsbränna, ömma bröst och stickningar/dragningar i magen/livmodern har varit det enda.
    jag vet att jag borde vara tacksam för det, och tro mig det är jag men kan ändå inte låta bli att tänka att det inte är ngt där inne osv. så det uppskjutna ultraljudet var inte välkommet. jag vill ju bara se att det finns ngt där inne.

• avoa

ul igår, skulle gjort kub men det gick inte att mäta spalten eftersom plutten antingen låg men ansiktet inåt eller utåt, dessutom gjorde min ärrvävnad sedan tidigare operationer att  bilderna blev otydliga. (är stenhård undernaveln och neråt en bit). försökte på många olika sätt att få till det men icke, hur mkt bm än gungade eller tryckte på magen så skulle den minsann inte ligga i rätt läge.:p

men fick iaf vet att allt såg ut som det skulle, blev flyttad en dag, så har  bf
    2aug nu ist.

• avoa

Är förstföderska å undrar lite efter att läst om er diskussion om sammandragningar.

Jag här sedan V5-6 haft mensvärks ont som kommit och gått korta stunder. Har även fått som skarpa 'hugg' på sidorna, ungefär i 'övre' ljumskarna.

Är detta ngt liknande eller sk 'växtvärk'?

V13+5 och ul som såg fint ut.

• avoa

en fråga, fick just veta att det går maginfluensa på jobbet, jag har inget val utan måste gå dit. brukar alltid åka på det så min fråga är, ngt spec att tänka på nu? eller bara spendera tiden på toa och vänta tills det går över?

sist fick jag så ont i magen att det svartnade för ögonen. 1177 sa att det var kramp i tarmarna pga av för lite vätska, tänker att det kan inte vara spec bra för bebis? :/
    försökte dricka lite men många gånger men kräktes bara upp det:(
    tacksam för svar.

• avoa
    excalibur skrev 2015-02-05 05:52:29 följande:
    Det drömde jag med härom natten, var vansinnig en lång stund efter att jag vaknat ;) Hoppas huvudvärken släppte och att du kunde somna om till slut.
    det har jag också drömt och varit totalt vansinnig när jag vaknat. har även drömt att jag träffat på ett ex till mig ( som faktiskt va otrogen mot mig) och när jag träffade honom i frömmen så misshandlade jag honom XD. 
    snacka om att drömmarna är helt skrvade nu :P
  • avoa

vill bara gratulera er alla till era fina ul-bilder. 
    våra bilder ser mest ut som en klump av ngt slag med 4 böjda streck ifrån.
    anledningen är att plutten vägrade visa sig i profil och att jag har 2 operationer av magen som gör att jag har mkt ärrvävnad och detta gjorde att kvalitén blev mkt sämre.
    hoppas på bättre bilder på nästa ul 12mars.

• avoa
    Queenxiter skrev 2015-02-23 10:41:29 följande:

Hej alla som undrar om fb gruppen, det är ingen som kan se att ni gått med eller vad som skrivs. :)

Lägg till mig som vän

Lotta Andersson Åmotfors så lägger jag till er i gruppen och tar sedan bort vännförfrågan.

Hittar ni inte mig kan ni testa söka på Angelika Kanelind :)

skickat förfrågan till dig :)
Svar på tråden Bf Augusti 2015