Bf Augusti 2015
Hej!
Skapade precis en tråd men här var ni ?
BF augusti. Mitt andra barn men det fick jag för snart 8 år sen. Var bor ni?
Är gärna med i Facebookgrupp men om den är hemlig, inte alla som vet än ????
Hanmey
Hej!
Skapade precis en tråd men här var ni ?
BF augusti. Mitt andra barn men det fick jag för snart 8 år sen. Var bor ni?
Är gärna med i Facebookgrupp men om den är hemlig, inte alla som vet än ????
Hanmey
Hej!
Ska vi skapa en Facebookgrupp? Eller har någon redan gjort det? Bra om den är hemlig med tanke på att alla kanske inte betättat än. Hojta om jag ska skapa ?
Hej! Jag är också ny med BF 22/8. Jag tror alla är välkomna. Undrar om vi ska starta en Facebookgrupp. Personligen tycker jag det är lättare där. Jag skrev ett inlägg om Facebookgrupp för nån dag sen men kan inte hitta det eller nåt svar. Gör så här att jag startar en hemlig grup Nya livet i augusti
och så kan ni lägga till mig som vän där så lägger jag in er i gruppen (tror man måste göra så i hemlig grupp, hojta om ni vet något annat sätt), så tar ni bort mig sen som vän så har vi en grupp för de som vill ?Jag heter Hannah Meyer, bild: långt rödlätthår tror jag har solglasögon uppe på huvudet. Jag startar den nu så hoppas vi ses ?
Nu är Facebookgruppen igång?(klart man inte behöver gå ur här) och de som vill vara anonyma kan ju vara kvar här.
Men ni som vill: VÄLKOMNA!
Lägg till mig Hannah Meyer, rödlätt långt hår med solglasögon på huvudet, (kan man ta bort som vän sen såklart) så lägger jag till er i "Nytt liv i augusti"(hemlig grupp)