• Zezzanz

Bf Augusti 2015

Hej. Är beräknad till 3/8 som det ser ut nu. Ska påultraljud till kub testet på måndag hoppas se ett hjärta tickande då jag haft 4 missfall på raken:/ så är måttligt orolig.

• Zezzanz

Imorgon gäller det. UL för kub testet hoppas verkligen på ett tickande hjärta! Blandade känslor må jag säga.

• Zezzanz

Inom när jag ska göra kUL till kub testet så är jag i v.12+6 och där jag bor blir vi erbjudna det tror inte det spelar nån roll hur gammal man är i vårat län vi får göra det oavsett ålder. Jag är 31 år gör det mest för att få se ett hjärta ticka då jag haft en massa missfall på raken. Lycka till alla vi som har UL imon :)

• Zezzanz

UL gjort idag för kub testet och det gick kanon ett tickande hjärta syntes :) har 4 missfall bakom mig så var nervös. Beräknad bf är 2/8 så gick in i v.13+0 idag :)

• Zezzanz

Det finns en grupp på fb. Nytt liv i augusti. Vad heter du så kan jag lägga till dig.

olivialeosmamma skrev 2015-02-03 12:03:13 följande:

Hejsan. Hoppar in här jag med är just nu i v 11 har bf 28 aug med nr 2 har kub 17 feb.

Finns de någon grupp på fb för bf augusti?? Skulle gärna vilja gå med:). Det

• Zezzanz

Dom som vill vara med i fb gruppen kan lägga till mig som vän på fb så tar jag bort er som vän sen när jag lagt till er i gruppen. Jag heter Angelika kanelind.

• Zezzanz

Vill man gå med i fb gruppen så måste man lägga till nån som vän som är med i gruppen då den är anonym bara dom som är medlemmar kan se gruppen och vad som skrivs där. Lägg till mig som vän så hjälper jag er tar bort er som vän när ni är medlemmar i gruppen. Jag heter Angelika kanelind

• Zezzanz

Jag har sovande natt men lyckas då inte sova:/ min Bm rekommenderar inte nattarbete varken vaken eller sovande men det struntar chefen i.

• Zezzanz
    Zora skrev 2015-02-21 13:05:52 följande:

Har inte sett några magbilder ännu, så jag tänkte passa på att slänga in en på min! Fler får gärna fylla på

Andra barnet v 15

Åhh vilken fin mage ??
  • Zezzanz

Finns en grupp på Facebook som är hemlig är för oss som har bf i augusti. Vill ni va med i den gruppen lägg till mig som vän jag heter Angelika kanelind så fixar jag in er i gruppen.

• Zezzanz
    AnnaBanana skrev 2015-02-23 02:10:04 följande:

Förresten har några frågor.. Någon som börjat tycka de e obekvämt att sova i olika ställningar än? Jag har svårt för rygg, känns som all tyngd trycker på på nåt vis de som funkar bäst e att ligga på vänstersidan för mig för de känns precis som om all tyngd försvinner lite då jag tror bebis ligger där :p

Senaste 2 dagarna har jag känt ett slags obehag i benen främst i vänstra, ungefär som att nån häller gelé el liknande i dem :p nån mer?

Den här Facebookgruppen va hemlig ? Kan andra på ens vännerlista se den då om man går med i den? :/

Facebook sidan är hemlig inga av dina vänner kan se den! Bara medlemmar som ser den.
  • Zezzanz

Idag varit på RUL. Underbart allt såg bra ut! Så nu kan jag pusta ut lite :) navelsträngen låg mellan benen men dom trodde det var en pojk då dom tyckte sig se en pung så nu utgår vi ifrån det.

Svar på tråden Bf Augusti 2015