Inlägg från: Emmelinan |Visa alla inlägg
  • Emmelinan

Bf Augusti 2015

Hej!

Jag hoppade på fb-gruppen för ett tag sen men la ner bf tillfälligt så hänger här istället. Jag har (vad jag tror) bf den 5/9. Detta får jag förhoppningsvis bekräftat på tisdag via VUL. men eftersom jag har gjort två kejsarsnitt tidigare lär detta bli en augusti-bebis.

Om någon minns mig från fb så var det jag som råkade outa mig på min personliga status i tron om att jag skrev i gruppen när jag var i vecka fem. ;)

Hur som, vi har två döttrar på snart fyra och snart två år.

Jag drömmer mardrömmar om tom livmoder och utomkvedshavandeskap så jag hoppas verkligen att vi får se ett pickande hjärta på tisdag så jag kan få lugna sinnet lite! I övrigt mår jag fenomenalt illa på eftermiddagarna och vill helst somna kl 20 på kvällen efter en tupplur mitt på dagen. :P (minns inte att jag va så här trött med de andra två...)

• Emmelinan

Tack rara! :) Jo, jag mår bra fast ganska påverkad i humöret och känner mig deppig. Nog därför jag drog mig tillbaka från fb. Men vi får se hur länge det varar... ;)

statusen hann vara uppe i 12 min innan min syster meddelade mig att det var där!... vet en till som hunnit se men gissar en del hann se men inte sagt något.

ni som ska göra KUB, vilken vecka + dag är ni i? Lycka till ni som har nu i veckan! :)

• Emmelinan

Vul avklarat och jag har fått bekräftat att lilla bönan är där och allt är som det ska. :) Dock blev jag flyttad från min egen beräkning den 5/9 till den 15/9. Det är ju 10 dagars skillnad. Tänkte inte så mycket över det där. var bara så glad att allt va som det skulle. Men hon sa att bönan troligen blivit till runt den 22/12. Jag testade ju positivt den 27e. Det är väl inte möjligt att göra 5 dagar efter ägglossning?? Sen är jag ganska säker på att vi inte hade sex där omkring alls... ska nämna det på inskrivn.samtalet på fredag. Rätt ska ju va rätt. :P

Svar på tråden Bf Augusti 2015