Cvs skrev 2015-02-02 19:32:37 följande:
Jag är nu i v.13+2 och som jag skrivit förut så spänner byxorna och jag kör på mammabyxor. Men på jobbet har jag haft mina vanliga arbetsbyxor med en snodd mellan knapp och knapphål, dock känns detta rätt så obekvämt men jag har inte velat berätta..men kanske är dags så jag kan ha mammabyxor även på jobbet?
Jag är så rädd att det ska hända nånting så att jag ska behöva berätta för alla att det inte blir nått.. har många kollegor
Så min fråga till er, om ni har berättat för chefen när gjorde ni det? eller när har ni planerat att göra det?
Fy för byxor, har kört med snodd i snart 4 veckor så jag vet precis vad du menar, 11+4 här. Jag berättade för chefen 1,5 vecka sedan. Tänkte vända tills efter ul nästa måndag men hon hade en plan för mig som innebär mer ansvar och då kunde jag inte låta bli att berätta :) hon tog det jättebra och blev glad. Redan nu har vi påbörjat leta efter min vikarie. De som ska på intervju vet också att det gäller ett vikariat på grund av mammaledighet. Känns taskigt att andra vet före våra familjer men vad ska man göra, haha