Bf Augusti 2015
Hej alla ! Jag plussade igår. Har Bf den 31 augusti :) vi har en dotter på snart 6 år. Så det är ett efterlängtat syskon :) håller tummarna att det ska gå vägen
Hej alla ! Jag plussade igår. Har Bf den 31 augusti :) vi har en dotter på snart 6 år. Så det är ett efterlängtat syskon :) håller tummarna att det ska gå vägen
Hej alla ! Har inte varit in här på ett bra tag pga att jag mått så sjukt dåligt! Mår illa konstant och kräks :( HOPPAS detta vänder snart :/ har inskrivning imorgon iaf :) någon mer som mår dåligt? Känner att jag inte ens klarar av mitt vanliga liv :( fruktansvärt jobbigt!!
Jag är i v. 10. Jo jag hoppas på det. Ska till Bm imorgon, så får fråga då om det finns något man kan göra. :( blir som sagt galen på detta snart
Men fy så jobbigt! Vilken vecka är du i? Det finns ingen medicin som du kan få?? :/ Hoppas det vänder snart!
Usch vad jobbigt:/ men skönt att höra att det vände/ vänder tillslut :) sjukskrivning känns som en bra idé att få just nu bär man ej funkar som man ska. Jobbar som förskollärare. Så barnen undrar ju varför jag är på toa hela tiden :)
Jag mår också hemskt illa. Är i vecka 12 nu. Tar lergigan 25 och lergigan comp dagligen, men kräks ändå... Har varit sjukskriven i en månad nu, fick nyss förlängt två veckor till. Med sonen blev illamåendet något bättre i vecka 14, även om jag kräktes till vecka 18. Hoppas det vänder för dig snart!