• ida90

Bf Augusti 2015

Hoppar gärna in i den här tråden om de är okej? Går in i v 15 idag . första barnet men hjälp av IVF. BF 6 Augusti enligt sista ultraljudet i v 9+5 . Rul den 12/3 o de känns som om de är en evighet dit :(

• ida90
    Queenxiter skrev 2015-02-07 11:15:53 följande:

Hej, nästan exakt samma historia som mig :) jag har Bf 7 augusti. Vart bor du någonstans? Har du gått med i Facebook gruppen nytt liv i augusti?

Jag bor utanför uppsala :) nä men tänkte göra de :) söker man bara på (nytt liv i augusti)?
  • ida90
    Queenxiter skrev 2015-02-07 19:20:45 följande:

Du kan lägga till mig som vän på Facebook så bjuder jag in dig i gruppen. Lotta Andersson heter jag, sök på Lotta Andersson Åmotfors så hittar du förhoppningsvis

Okej jag hoppades att vi hade bott närmare varandra. :)

Jag har lagt till dig nu :) vart bor dudå?
  • ida90
    jenwal skrev 2015-02-23 21:05:55 följande:

Jag kan inte ha några av mina vanliga byxor längre. Har köpt 2 par mammajeans och sen använder jag leggings. Måste köpa lite fler tröjor bara.

Någon som testat "the baking soda test"? Testade igår och det visade tjej. Intressant om det stämmer, hoppas få veta på RUL.

Jag har testat de o de visade tjej för mig oxå, så nu väntar man spänt på rul så man kan få veta om de stämmer :) har gjort de 3 ggr o alla ggr visade tjej :p
Svar på tråden Bf Augusti 2015