Bf Augusti 2015
Jag har Rul 13 mars. Så sjukt nervös inför detta, har haft två MA innan och inga barn sedan tidigare. Vet inte hur jag ska hålla nerverna i schack till denna stora dag.
Jag har Rul 13 mars. Så sjukt nervös inför detta, har haft två MA innan och inga barn sedan tidigare. Vet inte hur jag ska hålla nerverna i schack till denna stora dag.
Åh vad härligt att höra om alla lyckade RUL. Och de flesta verkar få pojkar :) Grattis till er, så glad för er skull.
Hej
Jag är i v 17+5 och jag känner mig knappt gravid längre heller. Energin är tillbaka, speciellt stor mage har jag inte heller. Syns mest på kvällen. Jag känner då sparkar av och till, eller ja något som rör sig, har en doppler hemma som jag brukar lyssna med när jag blir orolig. Det kanske kan hjälpa?
Alla verkar se fram emot RUL. Ingen fler än jag som mest känner vånda och oro inför RUL? Försöker att förtränga att det snart är RUL. Barnets kön är det minsta jag funderar över. Kommer nog att glömma att fråga.
Var på RUL i fredags och allt såg bra ut. BM trodde det var en liten flicka. BF 11/8. Ett av mitt livs finaste stunder. :)
Hej!
Tänkte att jag hoppar på denna tråden efter att bara ha läst era inlägg under några veckors tid
Jag (vi) är beräknade till den 22 augusti och jag känner äntligen att jag kan slappna av och njuta av graviditeten. Vi har haft tre missfall innan så det har varit en ständig oro för att det ska gå åt pipsvängen denna gången oxå. Jag har sedan tidigare en son som är sex år men för min sambo är det hans första barn.
Jag har haft två MA innan denna graviditet och känner igen mig i det du skriver. Är själv beräknad till 11/8. Så denna gång hoppas jag att det går vägen, allt vekar bra så nu försöker jag njuta av graviditeten istället för att jämt och ständigt oroa mig. Välkommen till tråden!
Nu är ja som gott frisk och kry igen :D . vet inte om det var magsjukan ja åkte på eller inte, hade feber och kräktes bara 1 gång.
Men nån här inne som har känt att mataptiten nästan försvunnit? får liksom tvinga i mig mat, blir inte hungrig och är inte sugen på något alls. Är detta normalt? gick ner nästan 3kg på 4 dagar. men inte vägt mig nu , tänkte göra det på onsdag och se om det har vänt. Ska till Bm då och prata om sjukskrivning :/ .
21+1 idag, :D Och den lille sparkar för fulla muggar:)
Vevve.
Lider med dig att ni måste genomgå detta. Hoppas det löser sig och de kan operera bebis. Styrkekramar.