Inlägg från: fluffan84 |Visa alla inlägg
  • fluffan84

Bf Augusti 2015

Hej!

Hoppar också in här :) v. 20 idag.

BF 14 aug... väntar en liten flicka :D vårt första barn!

Jag får också ont i tänderna ibland..särskilt nederkäken på höger sida men även överkäken höger sida.. dessutom blöder mitt tandkött superlätt..

och ibland får jag även blodsmak i munnen av ingen anledning.. skit äckligt :( urk

• fluffan84
    Queenxiter skrev 2015-03-20 12:08:54 följande:

Har vi några nya här i tråden som vill vara med i Facebook gruppen nytt liv i augusti?

Det är en hemlig grupp så ingen ser vad som skrivs i den förutom vi i gruppen såklart.

Lägg till mig som vän på Facebook så lägger jag till dig i gruppen och tar sedan bort vännförfrågan.

Skriv Lotta Andersson Åmotfors så hittar ni mig. :)

Jag är gärna med men var helt omöjligt o hitta dig på Facebook :/
  • fluffan84
    Queenxiter skrev 2015-03-20 20:03:35 följande:

Har samma profilbild som här, borde vara lätt att hitta om du skriver Lotta Andersson Åmotfors.

Ok nu har jag skickat vänförfrågan.. det stod inte Åmotfors på slutet därför jag blev förvirrad.. :)
  • fluffan84
    familjenl skrev 2015-03-21 19:15:47 följande:

Åkte på matförgiftning inatt och är inte helt bra än.. Visst borde det inte vara någon fara för barnet så länge jag får i mig vätska? Näring borde den ju kunna få från mina reserver nånstans? :)

Blir lite känslig och orolig

Jag skulle blanda egen vätskeersättning med vatten o salt, socker och dricka.. Sen försöka äta acidophilus fil o yoghurt så magen lugnar ner sig.
Svar på tråden Bf Augusti 2015