• Kickioh

Bf Augusti 2015

Hej! Får man hoppa in här? :) Har en son på 2 1/2 och väntar nu mest troligt en liten flicka i augusti :)

Wow vad häftigt med två liten giraff! Vi hade också rul 1 april, nästan lite farligt ;) Barnmorskan sa att hon var jättesugen på att lura nåt par men hon vågade inte, kanske bra det! :D

Grattis alla till fina rul! Så underbart att få se den lilla <3

• Kickioh
    liten giraff skrev 2015-04-03 08:36:34 följande:

Välkommen och grattis :) Hahaha om bm skulle skämta skulle jag bli helt snurrig, jobbigt! Min man sa till vår bm innan ul "om du säger att det är fler kommer vi inte tro dig" och sen började hon undersöka och blev helt tyst först... haha ja.. hennes min!

Tack! :) Hahaha men så klockrent :D

Vi skojade lite om tvillingar på vägen dit och sa att om det är två berättar vi inget för nån förrän imorgon, annars kommer ingen att tro oss! :P
  • Kickioh

Grattis Teakfreak, så underbart! :D

Pojknamn har vi haft jättesvårt med och inte alls kunnat komma överens. Nu verkar det som att vi får en liten tjej och kanske tur det :P

Några som varit uppe på listan: Thor, Dante, Lincoln, Lennon, David, Mikael, Odin och Clint. Ja ni ser ju att det är lite stilvariation på dem ;)
    Thor är min favorit!
    Sonen heter Dolph Christian (Christian efter min storebror) och om nästa skulle vara en pojk ville jag ha Thor William (William efter lillebror) :)
    Nu blir det en *nånting* Cecilia, efter min mans syster :)

• Kickioh
    Speck skrev 2015-04-08 21:01:05 följande:

Åh tack för den listan :D var ett par namn som hamnade på vår lista nu xD

Vad kul :D Det är ju verkligen inte lätt med namn! Eller, det hade varit väldigt lätt om man inte behövde vara överens också :P
Svar på tråden Bf Augusti 2015