Inlägg från: höstjejen |Visa alla inlägg
  • höstjejen

Bf Augusti 2015

Efter ett tags kämpande så har jag nu kanske lyckats (!?) Idag är mensen 4 dagar försenad, och jag vågar inte riktigt testa än, Men har bestämt att köpa ett test i morgon, Borde jag vänta några dagar till?  Jag är så otroligt trött, sover, men är lika trött endå, En molande värk i magen har funnits sen 1 vecka innan bim och det kommer och går, varar inte länge, men den kommer och kan känna den mer nu, ont i ryggen och kan svettas som en liten gris och sen helt plösligt bli som vanligt, ( pms symptom? ) Har de senaste nätterna vaknat mitt i natten av att jag har ont i brösten och kan bara inte somna om, vilket aldrig brukar hända ) Magen känns svullen, speciellt på eftermiddagen/kvällen och bröstvårtorna är svullna med jämna mellanrum, Känner att jag måste gå på toan mer nu, I morgon ska jag testa! Hoppas så att det finns en liten guldklimp i magen <3 
  • höstjejen

Går in i v 12 i morgon, gud vad jag längtat tills det!

i morgon ska jag till BM och ta blodprov osv :)
    Ska på kub ultraljud den 9:e bara hoppas att bebisen lever <3

• höstjejen

v 12 (11+0) för mig igår, hade inskrivning och Mitt Blodvärde var inte nå vidare så skulle äta järntabletter, jag som redan har svårt nog att komma ihåg folsyran! :P 

Allt annat såg bra ut och Väntar på att det ska bli den 9:e så jag får göra kub ultraljudet! Så himla nervöst!!

Trodde illamåendet var på rätt riktning till att sluta, men ikke, nu mår jag illa varje dag i princip igen.. Hade tappat vikt vilket BM inte tyckte var så bra, jag tycker jag äter som en häst,men måste vara för att jag spyr nästan varje morgon!

• höstjejen

Var på ultraljud idag, allt såg fint fint ut. Vart framskjuten 1 dag. Är beräknad till den 17 april och går in i v 14 i morgon <3

• höstjejen
    Cvs skrev 2015-02-09 13:27:45 följande:
    Härligt att allt såg bra ut! :)

Är du i v14 och ska föda 17 april?
    Ja, går in i v 14 (13+0) i morgon =)
  • höstjejen
    Cvs skrev 2015-02-09 13:33:24 följande:
    Aa såklart! Haha här satt jag å räkna:p är själv i v15 med bf 7aug
    oj hahaha ja det ska stå augusti xD nu märker jag hur trött jag är :P Sorry! 17 augusti!! 
  • höstjejen
    höstjejen skrev 2015-02-09 15:19:55 följande:
    Ja, går in i v 14 (13+0) i morgon =)
    Haha vet inte men har lyckats blanda ihop april och augusti på nåt konstigt vänster, Augusti ska det naturligtvis vara :)
  • höstjejen
    wifetobe skrev 2015-02-09 15:28:07 följande:
    Vad roligt, då är vi beräknade samma dag :) 

Vad har du för gravidkänningar? Själv är jag så obeskrivligt trött? Att jobba går an men somnar klockan 20.30 så är inte världens roligaste sambo för tillfället :)
    Vad roligt! :)
    Det dår med tröttheten känner jag igen, känner mig inte alls utvilad nån gång :( Brukar oftast lägga mig innan 9 på kvällen, Jag har molande värk i magen och otroooligt ömma bröstvårtor, kissenödig och hunger konstant. Har precis kommit över den största illamående fasen, kräktes från julafton till typ 1 vecka sen,konstant varje morgon, illamåendet sitter i men inte så jag känner mig kräkfärdig, Svettas som en tok också haha, men annars är det bra! :) vad har du för gravidkänningar? =)
Svar på tråden Bf Augusti 2015