• Agohiw

Bf Augusti 2015

jenwal skrev 2015-04-11 07:14:56 följande:

Är det någon av er som bloggar eller följer någon bra gravidblogg? Tipsa gärna!

Hej, kan tipsa om en sida som heter vimedbarn.se... Där finns många bloggar Glad
  • Agohiw

Lite depp...

fick ett samtal från skolan att jag skulle hämta hem minstingen för att han kräkts. Nu här hemma kräks han igen så förhoppningen om att det bara skulle vara en "engångs-kräk" är ju borta och jag känner att jag måste inse att det är magsjuka. Jag som just slutat kräkas varje dag...Gråter

Naturligtvis är det mest synd om min prins som är sjuk..

Efter att ha svalt 7 vitpepparkorn så håller jag tummarna för att jag inte trillar dit, vi ska ju på rul på torsdag!

• Agohiw
    Minxy skrev 2015-04-19 22:29:57 följande:

Ååååh, min rygg är knäckt! Har ägnat helgen åt att måla + springa och hålla i cykeln för 5-åringen som lär sig cykla. Nu känns det verkligen i ländryggen/svanken och höger ben där det riktigt strålar ut smärta.

Ja ja, det ger sig väl, kanske ska värma en vetekudde till natten.

Stackare.... Jag har varit ute och grejat i trädgården hela dagen... Ont som in i hade jag igårkväll och tyvärr känns det inte mycket bättre nu... Och jag som ska jobba ikvällSkrikandes
    Hur känns det idag för dig Minxy?
  • Agohiw
    Minxy skrev 2015-04-20 18:15:56 följande:
    För mig känns det bättre idag, körde med varm dusch + värmekudde igår

Själv då?
    Skönt att du mår bättre:)

Själv har det fallit måååånga tårar vid rörelse ikväll, hoppas att en god natts sömn o vila kan göra underverk.
  • Agohiw
    evelinac skrev 2015-04-29 23:11:59 följande:

Vill bara tipsa er om lekmer som har en gravid väska. Innehållet var värt ca 8500 kr och den kostar enbart 199 kr + 49 kr frakt just nu! Kostar vanligtvis 499 kr. Beställde själv en sån idag och hoppas på att den kommer snart!

lekmer.se/barn-och-baby/graviditet-o-amning/gravidklader-o-tillbehor/gravidv%C3%A4skan

vilket bra tips, loggade in nu och skulle beställa, men den var slutSkrikandes
Svar på tråden Bf Augusti 2015