Bf Augusti 2015
Tänkte hänga på här, BF 31 augusti 2015 :)
Tänkte hänga på här, BF 31 augusti 2015 :)
Vi har samma bf :) vart i vårat långa land bor du? Jag bor i södra Norrland :)
Jag bor i Hudiksvall så det är ju tyvärr en bit ifrån Umeå! Det ska ändå blir roligt att se om vi får samtidigt ;)
Vägde mig nyss och har ökat drygt 5,5 kg sedan inskrivningsvikten. Ligger nu på 66,6!
Inser att jag kommer hamna på en högre slutvikt den här gången jämfört med mina tidigare två graviditeter ;)
Med första ökade jag totalt 8 kg och slutade på 68 kg. Med andra ökade jag totalt 7 kg och slutade på 69 kg. Gissar att jag kommer sluta på ca 71-75 kg den här gången.
Haha, ja alltså 12-15 kg räknas ju som väldigt normalt, men jag är nog skadad av min förra BM (när jag väntade barn nr. 2) som absolut inte tyckte att en normalviktig kvinna skulle öka mer än 8 kg på en fullgången graviditet. Kan säga att det kändes bra den gången att jag bara ökade 7 kg...så jag slapp skäll (vilket jag hörde att andra i min mammagrupp fick av henne).
Hej alla! Tänkte hoppa in här jag också :) Väntar andra barnet och är i vecka 24 nu!
Bf 28/8. Blir en pojke denna gång, har en dotter som fyller 2 om några veckor! :)
Bor i Umeå, nån annan som gör det?
Är det nån av er som bloggar om era graviditeter? Vore kul att följa! Har själv en gravidblogg som jag kan länka till om nån vill men jag är lite dålig att uppdatera :)