Bf Augusti 2015
Måste tipsa om next direct (se.nextdirect.com/en/) om ni ska köpa mamma-kläder men även alla andra kläder. Billigt och mkt fint!
Måste tipsa om next direct (se.nextdirect.com/en/) om ni ska köpa mamma-kläder men även alla andra kläder. Billigt och mkt fint!
Jag är berättigad till AFA men den bygger på att du får ut 10% av din grundlön i 6 månader om du tar ut 5 dagar per vecka. Tar du ut färre dagar får du mindre från AFA
Undra när man ska hinna vila under denna graviditet?! Är det inte renovering så är det jobb eller annat. När jag väntade dottern jobbade jag mkt dygnspass å var ledig mkt, hann vara ute osv. Nu tycker jag veckorna springer förbi å man knappt hinner med, mer än hälften gjord redan.:)
Gick in i v.25 idag!
Känner bebisen varje dag sen 2-3 veckor. Det är underbart!! ![]()
På fredag åker vi till Cypern en vecka. Ska bli underbart att komma bort med familjen!!
Är såklart lite nervös inför flygresa och sånt, men hoppas att allt ska gå bra. Nån som har nå speciella tips?
Har ni funderat eller bestämt namn än? Vi hade så många fina flicknamn och ett favoritnamn men nu måste vi tänka om då det visade sig vara en pojke. Det är så svårt med fina pojknamn tycker jag! Inget känns 100 % rätt...
Hej!
Tänkte att jag hoppar på denna tråden efter att bara ha läst era inlägg under några veckors tid
Jag (vi) är beräknade till den 22 augusti och jag känner äntligen att jag kan slappna av och njuta av graviditeten. Vi har haft tre missfall innan så det har varit en ständig oro för att det ska gå åt pipsvängen denna gången oxå. Jag har sedan tidigare en son som är sex år men för min sambo är det hans första barn.
Iiihhh, imorgon drar jag å min bästa kompis till London. Ska bli grymt skönt att komma iväg, käka god mat å shoppa en massa. Primarks bebisavdelning ser jag framemot. Dock har jag en känsla av att benen och fötterna inte kommer må lika bra! Inlägg i skorna å stödstrumpor is the shit!;)
Min bm sa att jag skulle hålla nere febern med alvedon då fostret inte mår bra av den höga tempen i kroppen
Sitter på Arlanda å väntar på flyget hem efter en helg i London! Mkt shopping å så mysigt att gå runt och klämma å känna på alla bebiskläder men helt slut i fötter, höfter å ljumskar. Undra när man ska återhämta sig från detta.:) 21+0 idag.:) Det går framåt!
Lotta Andersson, lagt till dig på fb!:)