Bf Augusti 2015
Jag har Rul 13 mars. Så sjukt nervös inför detta, har haft två MA innan och inga barn sedan tidigare. Vet inte hur jag ska hålla nerverna i schack till denna stora dag.
Jag har Rul 13 mars. Så sjukt nervös inför detta, har haft två MA innan och inga barn sedan tidigare. Vet inte hur jag ska hålla nerverna i schack till denna stora dag.
Hur mår ni andra nu (jag är i v17) ? Jag har nog såna där kallade spökveckor, piggare nu och känner mig knappt gravid bortsett från ömma bröst och lite foglossning. Har heller inte känt bebis än men så sitter moderkakan i framvägg. Fler som känner så här?
Har en bekant som var på RUL i måndags och då var navelsträngen i vägen så de fick inte veta! Vilket antiklimax. Jag och sambon har sagt att vi lämnar inte rummet förrän liten avslöjar vad h*n är :). Bara två dagar kvar!!
Haha på tal om katter och foster hittade jag en helkul bild på instagram!! Haha!
Härligt med flera lyckade RUL idag! Som någon skrev verkar det vara många pojkar i tråden :).
Vi får äntligen se imorgon :)
Jag tycker lite småsynd om mig själv. Är förkyld och maken ska upp till fjällen över helgen. Han kommer hem på söndag och åker sedan till Sthlm och jobbar på måndag ![]()
Han kommer missa vårt RUL vilket känns jättetråkigt....min mamma följer med istället, men det är ju inte alls samma sak.
RUL gick bra, bebis är frisk. Envis dock, fick torka magen och jogga ett varv runt mottagningen för att liten skulle visa upp sig ordentligt. Typiskt nog låg navelsträngen i vägen för könet (precis som för min bekanta!!) . Vi som längtat så efter att få veta kön svävar alltså fortfarande i ovisshet, suck!
Självklart jätteskönt att bebis mår bra, och huvudsaken. men att inte få veta kön blev en besvikelse.
Moderkakan i framvägg, kan förklara varför jag inte känt så mycket heller...
Grattis till lyckat UL! :)
Förstår att det är tråkigt att inte få veta kön när man önskar det, men det allra viktigaste är ju ändå att allt ser fint ut.
Ni funderar inte på att göra något privat könsul lite senare?