• doccah

Bf Augusti 2015

MissJP skrev 2015-01-16 21:45:03 följande:

Sen jag blev gravid så har jag gått ner nästan 3 kilo.. går in i vecka 9 strax. MEN det ser ut som att jag har gått upp 10. Jag är så uppblåst och det gör ont att vara det. Jag har noll hungerskänsla och äter för lite, men minsta lilla tilltugg gör att jag vill kräkas av mättnad. En kiwi till frukost så håller jag mig mätt till sent på eftermiddagen. Någon mer som har problem?

Jag har oxå rasat i vikt fastän det känns som jag äter mkt mer. Är iofs hungrig hela tiden med så de är inte riktigt samma. Men de är olika för alla och bebisen växer ju "mer" vissa perioder och då är man klart hungrigare :)
  • doccah

Ska på kub imorgon... Men kostar det ngt förresten om bm erbjuder det??

• doccah

Ja hon nämnde inget om varken ålder eller kostnader så hoppas de stämmer då :) är nämligen bara 21

• doccah
    saranen skrev 2015-01-18 16:03:27 följande:

Här blir alla erbjudna kub men är du under 35 kostar det 2500:-

Vart bor du då? Hon borde ju ha nämnt ngt om de kostade tycker man ju, hon vet ju hur gammal jag är ^^
  • doccah

Det gick super! Vilken känsla att se sin bebbe första gången! H*n sprallade som attan och fick 1:20.000 så allt var tipp topp

• doccah

Tack alla!!:) och ja det var vanligt ul:) fick reda på svaren efter typ 5 minuters uträkning ^^ nej jag vet inte vad det är för mått som står där faktiskt, bebben var 7 cm :)

• doccah

Är oxå nervös pga jobbet. Inte så mycket för att outa det utan mest för att jag jobbar på ett gruppboende för psykiskt sjuka människor, där våld och tunga förflyttningar är en stor del av jobbet :/

• doccah

Min bm sa att man gör inte de före v. 23 hos dom eftersom fostervattnet blir så varmt av en doppler när de är så lite :)

• doccah

V. 14 idag! Mår mer illa nu än innan. Konstigt. Idag ska jag prata med chefen.. Och ikväll ska vi dessutom kolla på hus med.. Är spänd för denna dagen!

Svar på tråden Bf Augusti 2015